گوشی پرچمدار شیائومی

آپدیت MIUI 13 بر پایه اندروید 12 برای پوکو X3 GT و شیائومی می 11 اولترا منتشر شد

شرکت شیائومی به تازگی آپدیت MIUI 13 بر پایه اندروید 12 را برای دو گوشی بالارده می 11 اولترا و پوکو X3 GT منتشر کرده است. این آپدیت به مرور برای تمام کاربران در دسترس خواهد بود.

قطار آپدیت MIUI 13 و اندروید 12، حالا به ایستگاه گوشی‌های پوکو ایکس 3 جی تی و شیائومی می 11 اولترا رسیده است. این آپدیت مهم، ویژگی‌های کوچک و بزرگ زیادی را در خود جای داده است. بروزرسانی جدید MIUI می‌تواند تجربه استفاده از این دو گوشی شیائومی را به طول کلی بهبود ببخشد.

شرکت شیائومی از آغاز سال جاری میلادی، پروسه انتشار آپدیت MIUI 13 و اندروید 12 را برای گوشی‌هایش آغاز کرد. شیائومی در مقایسه با گذشته، عملکرد بهتری در انتشار آپدیت‌ها داشته و به نظر می‌رسد کم کم، در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی در زمینه پشتیبانی نرم‌افزاری باشد.

اطلاعات آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 گوشی های می 11 اولترا و پوکو X3 GT

آپدیت MIUI 13 گوشی های پوکو X3 GT و شیائومی می 11 اولترا پیش از این در کشور چین منتشر شده بود. حالا نوبت به نسخه جهانی این دو گوشی شیائومی رسیده است.

بهتر است بدانید در هر حال حاضر، این بروزرسانی بزرگ برای دو نسخه گلوبال و EEA گوشی می 11 اولترا در حال انتشار است. این بروزرسانی در این دو نسخه با شماره ساخت 13.0.5.0.SKAEUXM و V13.0.2.0.SKAMIXM منتشر شده است.

آپدیت اندروید 12 می 11 اولترا

آپدیت MIUI 13 و اندروید 12 گوشی پوکو X3 GT نیز که همان نسخه ریبرند شده گوشی ردمی نوت 10 پرو 5G است فعلا فقط برای نسخه اندونزی گوشی مذکر در حال انتشار است. شماره ساخت این آپدیت V13.0.1.0.SKPIDXM است.

بروزرسانی جدید گوشی های پوکو ایکس 3 جی تی و می 11 اولترا

در کنار ویژگی‌های جدید رابط کاربری MIUI که آن را به روان‌ترین نسخه تاریخ این رابط کاربری تبدیل می‌کند، اندروید 12 هم با این آپدیت به گوشی های پوکو ایکس 3 جی تی و شیائومی می 11 اولترا می‌آید. این نسخه از سیستم عامل اندروید به کاربران امنیت حریم خصوصی بالاتری را ارائه می‌کند. همچنین گوشی‌های اندرویدی به لطف این آپدیت، پس از مدت‌ها از نظر ظاهری تازه می‌شوند. این آپدیت بزرگ آخرین پچ امنیتی را نیز در خود جای داده تا امنیت گوشی های می 11 اولترا و پوکو X3 GT همراه با آپدیت اندروید 12 تضمین شود.

آپدیت اندروید 12 پوکو X3 GT

بهتر است با توجه به حجم بالای این بروزرسانی، از اتصال به اینترنت وای فای اطمینان حاصل کنید. همچنین بهتر است گوشی شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد تا در زمان آپدیت، مشکلی پیش نیاید. مانند دیگر آپدیت‌های OTA، این بروزرسانی هم به مرور برای کاربران تمام کشورها منتشر می‌شود و پروسه انتشار آپدیت، ممکن است تا هفته‌ها نیز طول بکشد.

پیشنهاد می‌کنیم منتظر انتشار آپدیت برای گوشی خود بمانید و با استفاده از روش‌هایی مانند فلش زدن، سراغ نصب آپدیت نروید. منتظر اطلاعات بیشتر درباره انتشار آپدیت اندروید 12 برای دیگر گوشی‌های شیائومی از وب سایت و حساب‌های گجت نیوز در شبکه‌های اجتماعی باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من poco x3 gt دارم آپدیت می یو آی 13 و اندروید 12 رو امشب 28/12/00دریافت کردم فعلا باید ی مدت استفاده کنم ببینم چطوره.

  2. سلام امروز برای من امد زدم رو اپدیت تا 31 درصد رفت ولی دانلود متوقف شد امدم بیرون دوباره رفتم قسمت اپدیت دیدم نیست الان هم میزنم میگه بروزرسانی موجود نیست فکر کنم پشیمون شد شیائومی اپدیت رو فرستادنه بو پوکو ایکستری جی تی
    حجمش هم سه گیگ و دویست مگابایت بود

  3. من تازه آپدیت کردم نسخه ۱۲.۵
    نزدیک ۳ مرتبه بروز رسانی کرد.بروزرسانی+تکمیلی+نهایی
    فکنم بالای ۲گ نت مصرف شد

  4. سلام ۲ روز پیش آپدیت اومد برام گوشیم poco x3 pro هستش امروز اومدم آپ کنم میگه هیچ بروزرسانی موجود نیست دلیاش چیه؟!؟!