مدل سبز آیفون 13

یک رنگ سبز جذاب به خانواده آیفون 13 اپل اضافه شد

اپل از رنگ‌های سبز زیبایی برای دو گوشی آیفون 13 و آیفون 13 پرو پرده برداشت. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر درباره مدل‌های سبز iPhone 13 باشید.

ظاهراً اپل تصمیم دارد از این پس در اواسط عمر هر سری از گوشی‌های آیفون رنگ جدیدی را برای آن‌ها ارائه بدهد. اپل پیش‌تر طی رویدادی در ماه آوریل 2021 رنگ بنفش را به خانواده آیفون 12 اضافه کرده بود. این شرکت حالا در رویداد بهاره خود از رنگ سبز آیفون 13 و آیفون 13 پرو رونمایی کرده است تا بر تنوع هرچه بیشتر این گوشی‌ها بیفزاید.

مدل‌های سبز آیفون 13 و 13 پرو

رنگ‌های این دو مدل تفاوت‌‌هایی با یکدیگر دارند و اپل برای آیفون 13 پرو یک رنگ سبز خاص با نام سبز آلپاین (Alpine) را در نظر گرفته است. این شرکت بزرگ آمریکایی پیش‌فروش مدل‌های سبزرنگ این دو گوشی آیفون را در 11 مارس (20 اسفند) آغاز می‌کند و در 18 مارس (27 اسفند) آن‌ها را به عرضه خواهد رساند.

با گذشت حدود 6 ماه از عرضه آیفون 13، اکنون توجهات به پرچمدار بعدی اپل یعنی آیفون 14 معطوف شده است. درحالی که طرفداران این کمپانی مشتاقانه منتظر رونمایی پرچمدار جدید در رویداد ماه سپتامبر هستند، عرضه این رنگ جدید برای پرچمدار کنونی می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و بر فروش این سری گوشی بیفزاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*