شیائومی Civi 2

مشخصات شیائومی Civi 2 لو رفت؛ میان رده جذاب و با اسنپدراگون 778G پلاس

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، مشخصات فنی گوشی شیائومی Civi 2 لو رفته است که خبر از یک میان رده خوش ساخت و با کیفیت می‌دهد.

شرکت چینی شیائومی در سپتامبر 2021 میلادی از سری گوشی سی وی پرده برداری کرد که میان رده بسیار زیبا و با کیفیتی به شمار می‌رفت. متاسفانه این گوشی هرگز راهی به بازارهای جهانی پیدا نکرد و فقط در چین به فروش رسید که با توجه به مشخصات فنی بی‌نظیرش عجیب به نظر می‌رسید. این تلفن هوشمند دارای ویژگی‌هایی از قبیل نمایشگر OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، فست شارژ 55 واتی و سه دوربین 64 مگاپیکسلی است.

حالا طبق اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، وارث جدیدی برای این سری با نام شیائومی Civi 2 در راه است. این گوشی شامل تغییرات جذابی می‌شود که یکی از آن‌ها تراشه پردازشی قدرتمندتر با نام اسنپدراگون +775G است.

شیائومی Civi 2

اما پردازنده جدید، تنها یکی از تغییرات شیائومی Civi 2 نسبت به مدل قبلی است و علاوه بر آن می‌توان به رابط کاربری MIUI 13 به همراه سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد. بقیه موارد، یعنی نمایشگر، شارژر، دوربین‌ها و باتری، تقریبا مشابه مدل قبلی است. اگر شیائومی هیچ تغییر ظاهری هم در سی وی 2 ایجاد نکرد، جای تعجبی وجود ندارد.

شیائومی Civi 2

به لطف تراشه اسنپدراگون +778G شاهد 20% ارتقا در عملکرد پردازشی و گرافیکی این گوشی خواهیم بود که پیشرفت قابل قبولی نسبت به 778G به حساب می‌آید. پیش بینی می‌شود که این گوشی عملکرد فنی رضایت بخشی را ارائه دهد و با وجود عدم ارتقای باتری، احتمالا مشکلی به وجود نمی‌آید؛ چراکه سایر تغییرات جزئی هستند.

شیائومی Civi 2

به نظر شما این گوشی میان رده می‌تواند به موفقیت چشمگیری در بازار جهانی دست پیدا کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*