لوگو جدید گروه بهمن

لوگو جدید گروه بهمن رونمایی شد

گروه خودروسازی بهمن به تازگی از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است. در ادامه لوگو جدید گروه بهمن به همراه توضیحات آورده شده است.

در تمامی کسب و کارها گاهی پیش می‌آید که هویت سازمانی و برند آن تجارت دچار تغییر و تحولاتی در جهت شکوفایی بیشتر محصولاتش شود. این به‌روزرسانی‌ها تغییردهنده هویت بصری آن شرکت هستند. به تازگی گروه خودروسازی بهمن در راستای ارتقای تولیدات خود و بزرگ‌تر کردن خانواده خود، اقدام به تغییر لوگوی شرکت کرده است.

لوگو جدید گروه بهمن نماد چیست؟

گروه خودروسازی بهمن یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی کشور است که توانسته در کنار کیفیت تولیدات خود، محصولات مدرنی را روانه بازار کند. حوزه فعالیت این شرکت بخش‌هایی مثل سواری و موتورسیکلت‌های برقی است و اکنون لوگوی این گروه خودروسازی با محتوایی جدید تغییر کرده است.

لوگو جدید گروه بهمن

اگر به لوگوی جدید بهمن نگاه کنید، متوجه می‌شوید که شکل آن نشان دهنده سرازیر شدن بهمن از ارتفاعات است و در همین راستا مدیرعامل این شرکت توضیح می‌دهد که مجموعه آنها در کنار توسعه محصولات صرفا روی به‌روز کردن و تنوع تولیدات خود نیست، بلکه همزمان قصد دارد نگاهی نوآورانه به آینده داشته باشند.

نمادهای زیادی در لوگوی جدید بهمن دیده می‌شود و همگی نوعی از امید به آینده و تعهد به تغییر و نوآوری‌های جدید دارد. از این پس تولیدات جدید گروه بهمن با لوگوی جدید راهی بازار داخلی می‌شود. علیمرادلو، مدیرعامل بهمن می‌گوید:

امروز نه فقط لوگوی بهمن را تغییر دادیم، بلکه نگاه و نگرش خودمان را نیز به آینده تغییر می‌دهیم تا بتوانیم در کنار این فرهنگ سازمانی قدرتمند، به تمامی نیازهای مشتریان پاسخ دهیم. همچنین با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائه محصولات و خدمات، زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا کردیم.

لوگو جدید گروه بهمن

به گفته علیمرادلو، از سال 1401 قرار بر این است که محصولات جدید گروه بهمن وارد فاز تازه‌ای شود و تولیدات پیشین نیز تقویت می‌شود. وی تأکید کرده است که این شرکت آماده خواهد بود تا مفاهیم جدید و ایده‌های جدیدی را در روند تولیدات خود به کار گیرد و هم از بعد ظاهری و هم از بعد فنی آنها را ارتقا دهد. وی در ادامه گفته:

مشتریان ارزشمندترین دارایی گروه خودروسازی بهمن هستند. این رابطه گرم و صمیمانه هرگز قطع نمی‌شود و رضایت، ایمنی و سلامت آنها همواره برای ما مهم بوده و خواهد بود. به همین دلیل است که مشتریان و حقوق آنها در خانواده بهمن از اهمیت بسیاری برخوردار است و نقش عمده ای در ساختار اداری ما بازی می کند. ایجاد این جایگاه در سازمان اداری گروه بهمن، به مشتری‌مداری معنای حقیقی داده است.

مدیرعامل فعلی گروه بهمن به شبکه خدمات فروش و خدمات پس از فروش اشاره می‌کند و معتقد است که شبکه نمایندگی آنها در کنار کیفیت تولیداتی که دارند، مدرنیزه شده است. به گفته وی دیگر شاهد فرآیند خدمات‌دهی سنتی و ساختارهای قدیمی نیستیم و سبک جدیدی در این باره اتخاذ شده که به زودی شاهد آغاز به کار آن خواهیم بود. به نظر می‌رسد این گروه خودروسازی قصد دارد تا خدمات ویژه‌ای به مشتریان خودروهای تجاری خود بدهد، چرا که گفته:

بهمن در طی کردن مسیر توسعه خسته نخواهد شد و با تکیه بر نگرش و توان خستگى‌ناپذیر، قدم‌های استوارتر از پیش بر می‌دارد. روزهای پرشور در پیش است. امیدواریم بتوانیم فضای خسته و خموده خودروسازی ایران را دگرگون کنیم.

لوگو جدید گروه بهمن

سال 1401 سال جدیدی برای گروه بهمن خواهد بود، چرا که در حوزه سواری از سه خودروی جدید رونمایی خواهند کرد. این سه خودرو که به ترتیب رسپکت، فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژ هستند، قرار است در سال جدید وارد بازار شوند و در حوزه تجاری نیز دو زیرمجموعه سیبا موتور و بهمن دیزل محصولات جدیدی را روانه میدان رقابت خواهند کرد.

یکی دیگر از محصولات جدید این بهمن، اینرودز است. این خودرو که یک ون باری محسوب می‌شود، برای اولین بار قدم به بازار داخلی کشورمان خواهد گذاشت. حوزه تجاری سنگین نیز بی‌بهره نخواهد ماند و قرار است در اسرع وقت دو کامیون 12 و 18 تنی به سبد محصولات این شرکت اضافه شود.

همچنین همان‌طور که چند روز پیش در گجت نیوز خواندیم، بهمن دیزل در اسفند ماه سال جاری از کامیون کشنده امپاور خود رونمایی به عمل آورد و تولید وانت کارا را به بهمن دیزل واگذار نمود. از دیگر اتفاقاتی که افتاد انتقال خط تولید این خودرو به قزوین بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*