پروژکتور فری استایل سامسونگ

با پروژکتور فری استایل سامسونگ آشنا شوید

پروژکتور فری استایل سامسونگ با طراحی ویژه و قابلیت‌های متعدد خود می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از نسل جدید پروژکتورها را به کاربران ارائه دهد. در ادامه با ویژگی‌های این پروژکتور آشنا می‌شویم.

کاربران به محصولاتی نیاز دارند تا بتوانند کارهای خود را آسان‌تر و بهتر انجام دهند و سامسونگ نیز جزو آن دسته از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که همواره با شناخت نیاز کاربران خود محصولاتی خلاقانه برای رفع نیاز آنها تولید و به بازار عرضه می‌کند. در همین راستا این شرکت کره‌ای به تازگی پروژکتور جدیدی را طراحی کرده که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از نسل جدید پروژکتورها را ارائه دهد. در ادامه با ویژگی‌های این محصول سامسونگ آشنا می‌شویم.

آشنایی با پروژکتور فری استایل سامسونگ

پروژکتور فری استایل سامسونگ

پروژکتور فری استایل بسیار سبک و کاربردی بوده و کاربران می‌توانند به آسانی آن را به هر جایی که می‌خواهند حمل کنند. این محصول به نگه‌دارنده اضافه‌ای نیاز نداشته و کاربر می‌تواند به آسانی آن را در هر زاویه‌ای تنظیم کرده و از محتوای با کیفیت بسیار بالایی که ارائه می‌دهد بهره‌مند شود. چولیونگ چو، یکی از طراحان فری استایل در خصوص طراحی این محصول عنوان کرد هدف ما طراحی پروژکتوری بود که علاوه بر حمل آسان بتوان آن را در هر زاویه‌ای تنظیم کرد.

پروژکتور فری استایل سامسونگ به قابلیت تصحیح اتوماتیک زاویه نمایش تصاویر و هم سطح کردن اتوماتیک نیز مجهز شده تا بتواند در هر مکانی بدون مشکل صفحه نمایشی با نسبت 16:9 را به نمایش بگذارد. همچنین سامسونگ برای این محصول قابلیت فوکوس خودکار را نیز در نظر گرفته است تا سطح شفافیت صفحه نمایش حفظ شود و در نمایش محتوا مشکلی به وجود نیاید. چنین قابلیت‌هایی باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند در مکان‌های مختلف از صفحه‌نمایشی کاملا مناسب برخوردار شوند.

پروژکتور فری استایل سامسونگ

فری استایل از یک ابزار ساده نمایشی فراتر بوده و کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک وسیله برای ابراز شخصیت خود استفاده کنند. جین یونگ یکی دیگر از طراحان این وسیله عنوان کرد امروزه لوازم جانبی دیگر فقط یک ابزار ساده به‌شمار نمی‌روند و کاربران قادرند با آنها به نیازهای مختلف خود به خوبی پاسخ دهند. طراحان برای این پروژکتور ظریف پایه‌های ویژه‌ای در نظر گرفتند تا بتوان آن را از سقف نیز آویزان کرد. این محصول از درپوش لنز شفاف ویژه‌ای نیز بهره می‌برد که با آن می‌توان تصاویر را با خلق نورپردازی‌های متفاوتی مشاهده کرد.

پروژکتور فری استایل سامسونگ

در طراحی پروژکتور فری استایل به انواع سلیقه‌ها و استفاده‌های متنوع توجه شده است. مینسون کنگ، یکی از طراحان فری استایل در این خصوص عنوان کرد ما محصولی را طراحی کردیم که می‌تواند با سبک زندگی و نیازهای افراد مختلف هماهنگ شود. فری استایل از یک روکش با یک ماده لاستیکی نرم ویژه بهره می‌برد تا علاوه بر محافظت از دستگاه، امکان استفاده راحت‌تری را نیز برای کاربران فراهم سازد.

پروژکتور فری استایل سامسونگ

طراحی کلی فری استایل باعث شده تا این محصول سامسونگ به یک دستگاه همه کاره تبدیل شود. از این رو می‌تواند با سبک‌های زندگی مختلف کاربران هماهنگ شود؛ مثلا افرادی که به کمپینگ علاقه دارند می‌توانند به راحتی این پروژکتور را به خود حمل کنند. این دستگاه از باتری‌های خارجی با پشتیبانی از خروجی USB-PD و 50W/20V یا بالاتر می‌تواند برای این دسته از کاربران بسیار کارساز باشد.

پروژکتور فری استایل سامسونگ

کاربرانی که خواهان استراحت هستند نیز می‌توانند با این پروژکتور اتاق خود را به یک گالری جذاب تبدیل کرده یا در مهمانی‌ها اتاق را با نورپردازی‌های جذاب به فضایی ایده‌آل تبدیل کنند. به طور کلی تمام این ویژگی‌های باعث شدند تا پروژکتور فری استایل سامسونگ متناسب با تمام سلیقه‌ها باشد و بتواند به نیازهای متنوع کاربران به خوبی پاسخ دهد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*