چری تیگو 8 پرو

تصاویر نسخه جدید چری تیگو 8 پرو با سیستم چهارچرخ متحرک AWD لو رفت

اخیراً تصاویری از نسخه جدید چری تیگو 8 پرو با طراحی اسپرت و جلوپنجره لکسوس‌مانند لو رفته است. در ادامه شاهد تصاویر این شاسی بلند چینی باشید.

شاسی بلند سه ردیفه چری تیگو 8 پرو سومین نسخه از تیگو 8 و دوازدهمین خودروی سری تیگو به شمار می‌رود. این خودرو در مقایسه با سایر نسخه‌ها یعنی تیگو 8 و تیگو 8 پلاس، اسپرت‌تر خواهد بود و چری با ارائه آن روی جذب قشر جوان تمرکز دارد. به‌تازگی تصاویر جاسوسی بیشتری از این شاسی بلند به بیرون درز پیدا کرده است.

چری تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو از همان پیشرانه‌های تیگو 8 پلاس بهره می‌برد. این نسخه مجهز به دو پیشرانه 1.5 لیتری و 2 لیتری به ترتیب با قدرت 197 و 254 اسب بخار خواهد بود. برای این خودروی چینی گیربکس دو کلاچه در نظر گرفته شده و ضمناً نسخه دارای پیشرانه 2 لیتری، از سیستم دو دیفرانسیل برخوردار خواهد بود. علاوه بر این‌ها، گفتنی است که نسخه‌های تمام برقی و پلاگین هیبرید تیگو 8 پرو در تاریخ دیرتری در سال جاری میلادی به بازار چین راه پیدا می‌کنند.

چری تیگو 8 پرو

چری تیگو 8 پرو 4745 میلی‌متر طول، 1860 میلی‌متر عرض، 1745 میلی‌متر ارتفاع و 2710 میلی‌متر فاصله محوری دارد. در نمای جلوی این شاسی بلند چینی شاهد جلوپنجره به شکل X هستیم که شباهت آن به جلوپنجره‌های لکسوس جلب توجه می‌کند. همچنین نوارهای رنگی تزئینی به جلوپنجره و لبه پایین سپرهای جلو و عقب افزوده شده است. چراغ‌های LED نیز با جلوپنجره ادغام شده‌اند و چراغ‌های مه‌شکن و دریچه‌های هوا در نمای جلو به کار رفته است.

چری تیگو 8 پرو

ستون D بدنه تیگو 8 پرو از طریق پنل مشکی‌رنگ به تریم پنجره متصل شده که سقف را به شکل شناور در آورده است؛ یعنی به شکلی که سقف جدا از ستون‌های خودرو به نظر می‌آید. در نمای عقب هم دو جفت لوله اگزوز و اسپویلر سقف به چشم می‌خورد.

در فضای داخلی شاسی بلند جدید چری، یک نمایشگر دوگانه عریض مختص به صفحه آمپر دیجیتال و سیستم اطلاعات و سرگرمی تعبیه شده است. کف قسمت عقب نیز نسبتاً مسطح است که باعث می‌شود سرنشینان با راحتی هرچه تمام‌تر روی صندلی‌های عقب بنشینند.

نهایتاً لازم به ذکر است که چری تیگو 8 پرو در ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت 1401) در دو نسخه 5 صندلی و 7 صندلی روانه بازار چین می‌شود.

چری تیگو 8 پرو

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره چری تیگو 8 پرو چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مطمعنم همین خودرو وارد ایران شود ۵ سال گارانتی و۱۵۰ هزار کیلومتر کارکرد بهش مدیران خودرو میدهد فرق ما با مردم آفریقای جنوبی چیست که همش تو سرمون میزنند تو آفریقا ۱ میلیون کارکرد گارانتی شاید طرف تو ۲۹ سال هم کارکردش بشود ۵۰۰ هزار کیلومتر کارکرد

  2. خاک بر سرتان که چین تاکنون دوازده مدل از چری یکی از یکی زیباتر فقط در عرض سه سال عرضه کرد و چه درآمدی برای کشورشان به دست آوردند و شما پس از چندین سال دزدی و چپاول میلیارد دلاری در فقط صنعت خودرو موفق به تولید چند فرغون یکی از یکی ناایمن تر و بد شکل تر شدید . برید گم شوید . اینم از وضعیت اقتصاد مملکت و فلاکت ملت که بیا و ببین 💔💔👊

  3. معنی تصاویر جاسوسی هم فهمیدیم …..اونا کوجا …اروپاییها را میگم ….اینا کجا ….