دوربین شیائومی 12 اولترا

سونی سازنده سنسور دوربین شیائومی 12 اولترا خواهد بود؛ خداحافظی با سامسونگ

شیائومی می‌خواهد از حسگر سونی در دوربین شیائومی 12 اولترا استفاده کند. این در حالی است که نسل قبلی Xiaomi 12 Ultra از سنسور ساخت سامسونگ بهره می‌برد.

شیائومی چندی پیش از دو گوشی شیائومی 12 و شیائومی 12X رونمایی کرد؛ اما هنوز از گوشی پرچمدار اصلی خود یعنی شیائومی 12 اولترا پرده‌ برداری نکرده است. امروز دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف تکنولوژی در اکانت ویبو خود اعلام کرده که شیائومی می‌خواهد از حسگر سونی در دوربین گوشی شیائومی 12 اولترا استفاده کند.

دوربین شیائومی 12 اولترا

گفته می‌شود که حسگر جدید سونی IMX8xx در دوربین این گوشی استفاده خواهد شد. این در حالی است که نسل قبل این گوشی یعنی شیائومی می 11 اولترا از حسگر ایزوسل سامسونگ بهره می‌برد. تاکنون رندرهای منتشر شده از پرچمدار جدید شیائومی به طراحی دایره‌ای ماژول دوربین اشاره داشتند و دیجیتال چت استیشن نیز با منتشر کردن دو تصویر جدید این موضوع را تایید کرده است.

در این تصویر‌ها بدنه پشتی گوشی در دو رنگ مشکی و سفید دیده می‌شود. مدل اولترا Xiaomi 12 از دوربین سه گانه بهره می‌برد که اگر شایعات درست باشند از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر اپتیکال و دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

دوربین شیائومی 12 اولترا

هنوز تاریخ معرفی رسمی Xiaomi 12 Ultra مشخص نشده است؛ اما خیلی مشتاقیم ببینیم که حسگر سری IMX8 سونی چه تغییری در کیفیت تصویر دوربین شیائومی 12 اولترا ایجاد خواهد کرد. جالب اینجاست که خود سامسونگ نیز امسال در گلکسی S22 اولترا یک حسگر سونی را جایگزین حسگر ساخت خود کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*