آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A71

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A71 سرانجام منتشر شد

سامسونگ از آغاز سال میلادی جدید، بروزرسانی نرم افزاری گوشی‌های میان رده را با اندروید 12 آغاز کرد. حالا آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A71 منتشر شده است.

هم‌اکنون در هنگ‌کنگ، آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A71 قابل دانلود است؛ اما باید تا چند هفته آینده به کشورهای دیگر هم برسد. این بروزرسانی نرم افزاری با شماره ورژن A715FZHU8CVB6، حامل وصله امنیتی ماه فوریه 2022 و با One UI 4.0 همراه است. برای بررسی امکان دسترسی به آپدیت، می‌توانید از مسیر Settings » Software update اقدام کنید.

امکانات آپدیت اندروید 12 گلکسی ای 71

وان یو آی 4.0 مبتنی بر اندروید 12 در سامسونگ گلکسی ای 71 تغییراتی را به همراه می‌آورد که باید به رابط کاربری نو شده و تم‌های متنوع، اسلایدرهای بزرگ‌تر، دارک مود پیشرفته‌تر و صفحه نمایش همیشه روشن یا AoD بهینه‌تر اشاره کنیم.

one ui 4.0

همچنین ابزارهای کنترلی بیشتری برای حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت کاربر، از طریق قطع دسترسی به دوربین و میکروفون در آن گنجانده شده است. نشانگرهایی نیز وجود دارند که مشخص می‌کنند چه زمانی دوربین و میکروفون در حال استفاده‌اند.

پس از آپدیت Galaxy A71 با قابلیت تازه دیگری هم، موسوم به Privacy Dashboard مواجه می‌شوید؛ یک روش بهتر برای اینکه ببینید کدام اپلیکیشن به اطلاعات شما دسترسی دارد. سامسونگ با این بروزرسانی، عملکرد کلی گوشی و تمام اپ‌های پیش‌فرض را نیز بهتر کرده است.