سونی اکسپریا Ace III

سونی اکسپریا Ace III در راه است؛ جایگزین اندرویدی آیفون SE اپل + عکس

سونی اکسپریا Ace III احتمالا به زودی عرضه می‌شود. در این مطلب با تکیه بر رندرها و اطلاعات لو رفته نگاهی به مشخصات احتمالی این گوشی داریم.

هر از چندگاهی سونی یک عضو جدید به خانواده اکسپریا Ace اضافه می‌کند. نسخه اول گوشی‌های سری Ace در سال 2019 و نسخه دوم در سال 2021 عرضه شد و حالا به نظر می رسد سونی اکسپریا Ace III  در راه است. حالا و به لطف اطلاعات OnLeaks و Zollege می‌توانیم نیم‌نگاهی به برخی مشخصات احتمالی این گوشی داشته باشیم. با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات فنی سونی اکسپریا Ace 3

گوشی جدید سری Ace در ابعاد 139.7 در 68.7 میلی‌متری و با ضخامت 9.1 میلی‌متر عرضه می‌شود که از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است. برای مقایسه باید گفت سونی اکسپریا 10 III در ابعاد 154 در 68  در 8.3 میلی‌متری و با نمایشگری 6.0 اینچی عرضه شده است. این در حالی است که آیفون 13 مینی ابعاد 131.5 در 64.2 در 7.7 دارد. در نتیجه باید گفت سونی اکسپریا Ace III کوچکترین گوشی بازار نیست اما به نسبت به بسیاری از گوشی‌های اندرویدی کوچکتر است.

در بخش بالایی گوشی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون تعبیه شده است و اسلات‌ کارت‌ها در سمت چپ قرار دارد. با توجه به اینکه همه سری‌های قبلی Ace و حتی برخی گوشی‌های جدید سونی حافظه قابل ارتقا دارند، احتمالا سونی اکسپریا Ace III هم از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند. به علاوه حسگر اثر انگشت جنبی در سمت راست گوشی تعبیه شده است.

دیگر مشخصات گوشی کمی مبهم و البته در مواردی عجیب است. برای مثال در اطلاعات افشا شده ادعا شده که گوشی با پردازنده اسنپدراگون 888 عرضه می‌شود که به نظر برای این سری کمی زیاده‌روی است. حال آنکه اکسپریا Ace از اسنپدراگون 630 و اکسپریا Ace II از هلیو P35 استفاده می‌کردند.

سونی اکسپریا Ace 3 در بخش باتری مشابه با اکسپریا 10 III یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی دارد و تک دوربین اصلی آن یک سنسور 13 مگاپیکسلی است.  احتمالا این گوشی در ماه ژوئن عرضه می‌شود اما سونی هنوز چیزی را تایید نکرده است و از آنجا که این سری از محصولات سونی معمولا محدود به بازار ژاپن هستند، نباید انتظار عرضه در بازارهای جهانی را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*