لنوو و رونمایی از تبلت های جدید Yoga Tab 3 در نمایشگاه IFA برلین

کمپانی لنوو از ۳ تبلت جدید Yoga Tab 3 در نمایشگاه IFA برلین پرده برداشت.بهترین مدل این سری ، Yoga Tab 3 Pro نام دارد که در ساخت آن از ” ترکیب واقعی فلز، آلومینیوم و چرم” استفاده شده است، دارای یک پیکو پروژکتور داخلی با قابلیت چرخش است که از ویژگی های زوم دیجیتال و کنترل از طریق حرکات دست برخوردار است. بر خلاف نسخه سال گذشته تبلت یوگای لنوو که در آن پروژکتور بر روی لولای پایه و در سطح کناری آن قرار داشت، در Yoga Tab 3 Pro پروژکتور بر روی خود پایه نصب شده است.

حالا که در مورد تغییرات لولای پایه صحبت شد، باید یادآور شویم که تغییرات به نحوی بوده است که همچنان امکان آویختن تبلت بر روی میخ، عمودی قرار دادن آن و یا زاویه دادن آن بر روی سطحی صاف وجود دارد. به علاوه، این دستگاه دارای گواهینامه IP21 است که تایید می کند دستگاه در مقابل مایعات مقاوم است، البته این بدان معنی نیست که می توان این دستگاه را در آب غوطه ور کرد! مجهز بودن تبلت ده اینچی Yoga Tab Pro 3 لنوو به ۴ بلندگو و پشتیبانی آن از Dolby Atmos 3D Surround Sound، از این تبلت دستگاهی ایده آل برای اجرای فایل های مولتی مدیا می سازد.

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x1600 پیکسل و تراکم ppi 299 اشاره کرد. این دستگاه به چیپست کوادکور ۶۴ بیتی Intel Atom X5-Z8500 مجهز است. قابل ذکر است که دوربین اصلی این تبلت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. این تبلت از یک باتری ۱۰,۲۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که می تواند انرژی لازم برای ۱۸ ساعت کار مداوم با تبلت را فراهم کند. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۵.۱ است که با رابط کاربری وایب لنوو همراه است.

Yoga Tab 3 Pro با قابلیت اتصال به وای-فای با قیمتی معادل ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد. البته در صورت تمایل به خرید تبلت با قابلیت LTE باید حداقل ۵۹۹ دلار هزینه کنید. لنوو هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این دستگاه به بازار منتشر نکرده است.

شرکت لنوو یک مدل ۸ و ۱۰ اینچی دیگر هم از این محصول معرفی کرده است. این تبلت‌ها از سخت‌افزار ضعیف‌تری نسبت به مدل Pro بهره می‌برند. این محصولات از صفحه نمایش ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل برخوردار هستند. برای این تبلت‌ها از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۲۱۰، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از روی آن‌ها قرار گرفته است.

این تبلت‌ها نیز همچون مدل پرو دارای یک پروژکتور هستند که می‌تواند تصاویر را در اندازه ۷۰ اینچ روی سطوح مختلف به نمایش در بیاورد.لنوو این تبلت‌ها را در تاریخ ۹ مهر ماه راهی بازار خواهد کرد. مدل هشت اینچی Yoga Tab 3 با قیمت ۱۶۹ دلار راهی بازار خواهد. مدل ۱۰ اینچی هم با قیمت ۱۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*