ایسوس مانیتور فوق عریض گیمینگ خود را برای عاشقان بازی معرفی کرد

ایسوس مانیتور فوق عریض گیمینگ خود را برای عاشقان بازی در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 رونمایی کرد.این مانیتور اندازه‌ی ۳۴ اینچی دارد که از بعضی از تلویزیون‌های خانگی بزرگ‌تر است. اما گذشته از اندازه‌ی بزرگ‌اش، این مانیتور یک ویژگی مهم دیگر هم دارد که آن خمیده بودن است.

این‌طور که به نظر می‌رسد مانیتورهای بسیاری عریض روز به روز محبوبیت بیشتری در بازار پیدا می‌کنند؛ زیرا بازی‌کنندگان دوست دارند تجربه‌ی بازی برایشان واقعی‌تر و ملموس‌تر باشد. از همین رو شرکت‌هایی مثل ال‌جی و ایسر هم در زمینه‌ی تولید مانیتورهای بسیار عریض دست به کار شده‌اند. این مانیتور که با شماره‌ی مدل PG348Q نام‌گذاری شده، بخشی از سری ROG این شرکت محسوب می‌شود.

مدل PG348Q سرعت تصویر ۱۰۰ مگاهرتز دارد که می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی از بازی اکشن اول شخص ارایه دهد. علاوه بر این، از ویژگی G-sync انویدیا هم پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب می‌تواند روند بازی روانی در اختیار بازی‌کننده قرار دهد.

صفحه‌نمایش این مانیتور دقت تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ دارد. هنوز از قیمت و زمان عرضه‌ی این مانیتور سخنی به میان نرفته است، اما قطعا ارزان نخواهد بود.

منبع : Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*