فصل ششم بهتره با ساول تماس بگیری

نخستین تریلر فصل ششم بهتره با ساول تماس بگیری را تماشا کنید

پس از مدت‌ها نخستین تریلر فصل ششم بهتره با ساول تماس بگیری – Better Call Saul منتشد شد. این ویدیوی هیجان‌انگیز را در ادامه تماشا کنید.

حدود دو سال است که از پخش فصل پنجم سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) می‌گذرد و چیزی تا انتشار فصل ششم و آخر این سریال جذاب و پرطرفدار باقی نمانده؛ در همین راستا، ساعاتی پیش شبکه AMC نخستین تریلر فصل ششم بهتره با ساول تماس بگیری را منتشر کرد. در این تریلر شاهد هستیم که جیمی مک‌گیل بار دیگر بازگشته و نشان داده می‌شود که این بار با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

شما می‌توانید این تریلر را به صورت کامل در زیر تماشا کنید.

در حالی که همانند فصل‌های قبلی، در فصل ششم نیز تکامل جیمی مک‌گیل از یک وکیل جوان مشتاق به یک کلاهبردار تمام عیار ادامه دارد، تریلر نشان می‌دهد که وی شخصیت ساول گودمن را با اعتماد به نفسی که در فصل‌های قبل دیده نشده بود در آغوش گرفته و در طول مسیر دچار هرج و مرج فراوان می‌شود. با توجه به اینکه فصل آخر است، جدول زمانی این سریال به بسیاری از رویدادهای کلیدی سریال برکینگ بد (Breaking Bad) نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد که شاهد ارتباطات زیادی بین این دو سریال باشیم.

شاید ارتباطات میان سریال بهتره با ساول تماس بگیری و سریال برکینگ بد به بدیهی‌ترین شکل ممکن نمایش داده نشود؛ شخصیت مایک ارمنترات در انتهای این تریلر می‌گوید:«هر اتفاقی که بعداً میفته، اونطور که تو فکر می‌کنی به نظر نمی‌رسه».

فصل ششم بهتره با ساول تماس بگیری همانطور که گفته شد آخرین فصل این سریال پرطرفدار بوده و قرار است پخش آن از تاریخ 29 فروردین 1401 آغاز شود؛ سپس بعد از انتشار هفت قسمت، نیم فصل دوم آن از تاریخ 20 تی 1401 شروع خواهد شد.