مسابقه درگ تریلی ها

ویدیویی بسیار دیدنی از مسابقه درگ ترسناک تریلی‌های 3000 اسب بخاری

ویدیویی که در ادامه از مسابقه درگ تریلی‌های فوق‌العاده سریع 3000 اسب بخاری مشاهده می‌کنید، تعریف جدیدی از درگ به شما ارائه می‌دهد.

بی‌شک مسابقه درگ سوپرکارها همیشه تماشایی است، اما درگ بین تریلی‌ها احتمالاً برای شما حتی جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر خواهد بود. درحالی که درگ تریلی‌ها شاید آخرین چیزی باشد که به دنبالش باشید، تریلی‌ها می‌توانند سریع‌تر از آن چیزی باشند که تصور می‌شود. ویدئوی مسابقه درگ تریلی‌های 3000 اسب بخاری در ادامه، گواهی بر این موضوع است:

تریلی بسیار سریعی که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، نسخه تقویت‌شده پیتربیلت 359 است که محصولی نمادین در عرصه باربری با کامیون به شمار می‌رود. پیتربیلت 359 در گذشته محبوب کارآفرینان خردی بود که با این تریلی بارهای خود را به مقصد می‌رساندند و در واقع آغاز حمل بار با کامیون در مسافت طولانی را پس از معرفی‌اش در سال 1967 رقم زد. این تریلی طی 20 سالی که در خط تولید قرار داشت، به لطف لیست گسترده آپشن‌های خود و استفاده هوشمندانه از مواد، به یک محصول افسانه‌ای تبدیل شد. فریم 359 از آلومینیوم ساخته شده بود و خریداران همچنین می‌توانستند برای پایین نگه داشتن وزن تریلی، کابین و فضای خواب آلومینیومی سفارش بدهند.

مسابقه درگ تریلی ها

علاوه بر این‌ها، پیتربیلت 359 محفظه موتور بزرگی داشت که امکان پیاده‌سازی هر ترکیب پیشرانه و گیربکسی را فراهم می‌کرد و یکی از محبوب‌ترین پیشرانه‌های آن، کاترپیلار 3408 محسوب می‌شد. این پیشرانه عظیم 18 لیتری V8 بسته به سایر مشخصات، می‌توانست قدرتی برابر با حدود 450 اسب بخار تولید کند و از 46.2 لیتر روغن و 54.9 لیتر مایع خنک‌کننده استفاده می‌کرد. از این رو، قطعاً ظرفیت بالایی برای افزایش خروجی دارد.

نسخه‌ای که در این مسابقه درگ حضور پیدا کرده، فاصله زیادی تا نسخه اصلی پیتربیلت 359 دارد، ولی در هر صورت برای توسعه آن از این تریلی به‌عنوان پایه بهره گرفته شده است. در این مسابقه نسخه‌های دیگری از پیتربیلت 359 هم شرکت کرده‌اند، اما به وضوح می‌توان دید که نسخه مذکور اختلاف قدرت بالایی نسبت به بقیه دارد.