رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

خانواده گلکسی S22 سامسونگ در ایران رونمایی شد؛ واردات با هر دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس

شب گذشته داریا همراه رسما از سری اس 22 در ایران رونمایی کرد و از همین امروز کاربران علاقه‌مند می‌توانند این گوشی را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

روز دوشنبه بیست و سوم اسفند ماه، داریا همراه در محل همایش های هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان جمعی از اهالی رسانه و فعالان حوزه تکنولوژی بود. در این رویداد که به مناسبت رونمایی از سری گلکسی اس 22 سامسونگ در ایران برگزار می‌شد، داریا همراه از آغاز فروش گسترده کهکشانی‌های این برند کره‌ای در فروشگاه‌های مختلف خبر داد و اطلاعات جالبی توسط مدیران این شرکت در اختیار خبرنگاران قرار گرفت.

داریا همراه در سال 97 و با هدف واردات مستقیم گوشی ها و تبلت های سامسونگ راه‌اندازی شد تا محصولات اورجینال با کیفیت بالا را به دست خریداران برساند. این شرکت به عنوان اولین وارد کننده رسمی سری اس 22 در ایران شناخته می‌شود و به سبب همکاری وسیع با شرکت سامسونگ، عمده واردات این برند کره‌ای در ایران توسط داریا همراه صورت می‌گیرد.

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

طبق اعلام مدیران داریا همراه پایتخت، بخش خدمات پس از فروش این شرکت مستقیما تحت نظر سامسونگ کار می‌کند و تمام قطعاتی که در فرآیند تعمیرات به کار می‌رود، به صورت مستقیم از سامسونگ خریداری و وارد ایران می‌شوند تا از بالاترین کیفیت برخوردار باشند.

سهم قابل توجه داریا همراه از بازار تلفن همراه کشور

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

داریا همراه طی چهار سال فعالیت خود، گسترش قابل توجهی در استان‌های مختلف کشور داشته است و سهم 84 درصدی از بازار تهران، سهم 92 درصدی از بازار مشهد و سهم 86 و 92 درصدی از بازار شیراز و اهواز به خوبی دامنه فعالیت‌های این شرکت در پهنه وسیع ایران را نشان می‌دهد. در بخشی از مراسم آقای رضا امامی، مدیر بازاریابی و تبلیغات داریا همراه، به ارائه وضعیت فعلی داریا همراه و چشم‌اندازهای آینده این شرکت در بازار ایران پرداخت.

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

یکی از نکات جالب مطرح شده در این مراسم، این بود که تکنسین‌های داریا همراه به طور مستقیم توسط متخصصین سامسونگ آموزش می‌بینند و این آموزش‌ها مرتبا به‌روزرسانی خواهند شد. تمام دستگاه‌های ثبت شده در دفاتر خدمات پس از فروش داریا، در پلتفرم جهانی سامسونگ به ثبت می‌رسند و این شرکت نظارت همیشگی روی خدمات ارائه شده در ایران دارد. همچنین در آینده نزدیک قرار است خدمات مدرنی نظیر تحویل در محل زندگی کاربران نیز به دامنه خدمات پس از فروش داریا افزوده شود.

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

به گفته امامی و طبق نظرسنجی از 1564 فروشگاه فعال در سراسر کشور، 61 درصد از آنها با شنیدن کلمه گارانتی موبایل، اولین کلمه‌ای که به ذهنشان خطور کرده، نام داریا همراه بوده است که نشان از برندسازی و خدمات باکیفیت این شرکت ایرانی دارد. طبق آمار ارائه شده، تعداد دیوایس‌های فروخته شده داریا همراه با جهشی بیست برابری نسبت به سال اول فعالیت، حالا به بیش از 2 میلیون و 140 هزار واحد رسیده است.

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

در انتها نیز اصالت کالا، سرعت خدمات، اصالت قطعات، هزینه پایین و برخورد مناسب با مشتری، از سیاست‌های اصلی داریا همراه شمرده شده و مدیر بازاریابی این شرکت رسما از آغاز فروش سری اس 22 در ایران از امروز خبر داد.

می‌توانید سری اس 22 را با تراشه اسنپدراگون و اگزینوس بخرید

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

در بخش پایانی مراسم که اختصاص به پرسش و پاسخ خبرنگاران داشت، مدیران داریا همراه در پاسخ به این که چه مدلی از گلکسی S22 وارد ایران می‌شود، اعلام کرد که تا پایان سال جاری، تمام مدل‌هایی که وارد ایران می‌شوند، به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز خواهند بود و از ابتدای سال آینده، واردات هر دو مدلِ مجهز به پردازنده اگزینوس سامسونگ و اسنپدراگون کوالکام انجام خواهد گرفت.

همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اتمام بسیار سریع عرضه اولیه سری اس 22 سامسونگ که از طریق فروشگاه دیجی کالا انجام گرفت، مدیران داریا همراه اعلام کردند که این اتمام موجودی سریع به دلیل حجم بالای تقاضای خرید انجام گرفته و عرضه‌ی آنها محدود نبوده است.

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

با توجه به ارائه قیمت‌های هم‌سطح نرخ جهانی و متناسب با بازار ایران، این فروش که چندی پیش از عرضه ی جهانی در این فروشگاه انجام گرفت، به سرعت به پایان رسید و بسیاری از علاقه مندان به خرید کهکشانی‌های جدید سامسونگ موفق به خرید این محصولات نشدند.

رونمایی داریا همراه از سری اس 22 در ایران

اما حالا طبق اعلام مدیران داریا همراه، فروش گسترده در فاز دوم از امروز دوشنبه 23 اسفند ماه مجددا از سر گرفته می‌شود و قیمت‌ها نیز منصفانه و مشابه همان سری اول تعیین شده است.