پتنت ویوو

اولین تصاویر واقعی گوشی تاشو ویوو ایکس فولد، لو رفت

اولین تصاویر واقعی از گوشی تاشو ویوو ایکس فولد – Vivo X Fold در فضای مجازی منتشر شده که خبر از طراحی جذاب این گوشی پرچمدار چینی می‌دهد.

بازار گوشی‌های تاشو این روزها از همیشه جذاب‌تر است. سامسونگ مدت‌ها است در این بازار پادشاهی می‌کند. در کنار سامسونگ، بسیاری از غول‌های چینی دنیای تکنولوژی در حال ورود به این بازار پرسود هستند. حتی گفته می‌شود شرکت اپل هم در آینده به دنیای گوشی‌های انعطاف‌پذیر ورود خواهد کرد.

امروز تصاویری منتشر شده که شایعات منتشر شده درباره اولین گوشی تاشو ویوو را تایید می‌کند. پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که اعلام می‌کرد Vivo، در آینده‌ای نزدیک از گوشی تاشو ویوو ایکس فولد رونمایی خواهد کرد.

گوشی تاشو ویوو

طراحی کلی گوشی

تصاویری از گوشی تاشو ویوو X Fold در دنیای واقعی

دو تصویر از این گوشی ویوو منتشر شده که در یکی از خطوط مترو کشور چین ثبت شده‌اند. احتمالا این نسخه از ویوو X Fold، یک نمونه اولیه و آزمایشی است. همان طور که در تصاویر منتشر شده مشخص است، ویوو ین  گوشی را در قاب محافظی بزرگ قرار داده تا جزئیات زیادی از آن منتشر نشود.

ویوو ایکس فولد

در زمینه طراحی، شاهد موارد خلاقانه‌ای نیستیم و این گوشی به اندازه گوشی‌های تاشو هواوی و سامسونگ زیبا به نظر نمی‌رسد. با این حال طراحی کلی گوشی، بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

ویوو ایکس فولد

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی ویوو، دیده نشدن چروک در مکان تا شدن نمایشگر است. ظاهرا این شرکت چینی از مکانیزیمی استفاده کرده تا این مشکل مرسوم در گوشی های تاشو، در ویوو ایکس فولد وجود نداشته باشد. همچنین نمایشگر این گوشی، با لایه‌ای از UTG محافظت می‌شود.

مشخصات فنی فاش شده از گوشی ویوو ایکس فولد

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود. در این گوشی پرچمدار شرکت ویوو، شاهد پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و مجهز بودن به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهیم بود که می‌تواند گوشی ویوو ایکس فولد را به یکی از قدرتمندترین تاشوهای بازار تبدیل کند. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و دو دوربین دیگر در کنار آن وجود خواهند داشت. گفته می‌شود این مدل به یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

هر چند این مقدار برای یک گوشی تاشو کم به نظر می‌رسد اما شارژ سریع 80 واتی، می‌تواند این ضعف را جبران کند. این گوشی از شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*