کولر گازی پرتابل

معرفی کولر گازی پرتابل و بررسی معایب و مزایای موجود در محصول

انواع مدل های کولر گازی پرتابل متناسب با نیاز کاربران عرضه می‌شود. هر کدام از این مدل‌ها، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند.

کولرهای گازی یکی از محصولات کاربردی و متنوع هستند که کاربرد بالایی در هوای گرم دارند. انواع کولر گازی پرتابل به عنوان یکی از طرح‌های کاربردی کولر برای خنک کردن مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. کلمه پرتابل در نام گذاری این کولرها به معنی قابل حمل بودن محصول است چون این قابلیت را داشته و به جایی متصل نمی‌شوند.

انواع کولر گازی پرتابل گری در طرح و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. در بعضی از نمونه‌های محصولی آن از چرخ نیز استفاده شده است که باعث جابه‌جایی راحت محصول می‌شود. در هنگام خرید این کولرها باید متناسب با نیاز خود اقدام به انتخاب طرح و مدل مناسب آن کنید.

نحوه کارکرد کولر گازی پرتابل

نحوه استفاده و کارکرد کولر گازی پرتابل بسیار راحت است. محصول را از کارتن خارج کرده و بعد از متصل کردن لوله تهویه آن، دستگاه را به برق زده و روشن می‌کنید. استفاده از کولرهای گازی که در این دسته بندی قرار دارند علاوه بر این که باعث خنک شدن محیط می‌شوند، دمای رطوبت موجود در مکان را نیز کاهش می‌دهند.

موتور به کار رفته در این کولرها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های محصول است که مستقیما در کیفیت، نحوه کارکرد و میزان مصرف انرژی آن تاثیرگذار است. کولر گازی پرتابل اینورتر یکی از بهترین دسته بندی‌های کولر در بازار است. موتور اینورتر به عنوان نمونه موتورهای نسل جدید، کارکرد بهینه‌ای داشته و باعث کاهش مصرف انرژی در محصول می‌شود.

کولر گازی پرتابل

گرفتن رطوبت هوا توسط مدل‌های مختلف کولر پرتابل گری یکی از مزیت‌های اصلی این دستگاه است و یکی از دلایل محبوبیت این کولرها در بین کاربران است. این مدل از کولرها در دو نوع تک لوله و دو لوله ساخته می‌شوند که نمونه‌های تک لوله مخاطبان بیشتری دارد.

در انواع مدل های کولر گازی پرتابل تک لوله، هوای گرم داخل اتاق یا مکان مورد نظر توسط یک لوله به بیرون هدایت می‌شود. این نوع از کولرها نسبت به نمونه‌های دو لوله از قیمت‌های ارزان‌تری نیز برخوردارند که باعث استفاده تعداد بیشتری از افراد شده است. نمونه‌های دو لوله اگرچه نسبت به طرح‌های تک لوله گران‌تر هستند و نصب آنها سخت‌تر است ولی مزایایی نیز دارند. در نمونه‌های دو لوله هوا از طریق یکی از لوله‌ها از مکان خارج و از طریق لوله دیگر نیز هوای تازه وارد اتاق یا فضا می‌شود. میزان مصرف برق در این مدل از کولرها نیز بسیار پایین است که در کاهش هزینه‌های انرژی تاثیرگذار است.

مزایایی که در کولرهای گازی پرتابل وجود دارد

  • مهم‌ترین مزیت در انواع کولر گازی پرتابل قابل حمل بودن آنها است. اگر در این کولرها از چرخ نیز استفاده شده باشد، به راحتی می‌توان آن را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد.
  • کم هزینه بودن انواع کولر گازی پرتابل گری باعث شده تا افراد زیادی این دسته محصولی را جایگزین سایر کولرهای گازی کنند. هزینه نصب و میزان مصرف انرژی آنها بسیار پایین است. از لحاظ نصب می‌توان به راحتی کارهای مربوط به آن را انجام داد و در بسیاری از شرایط نیازی به تخصص خاصی نیست.
  • در نصب انواع کولرهای پرتابل گری نیازی به سیم کشی و یا لوکشی نیست. بلکه با نصب لوله تهویه و اتصال آن به برق می‌توانید از این محصول استفاده کنید.
  • انواع کولر گازی پرتابل یک انتخاب عالی برای کسانی است که محل سکونت و یا محل اشتغال خود را مدام تغییر می‌دهند. امکان جابه‌جایی در این کولرها کار را برای مستاجرها در مکان های مسکونی و تجاری راحت کرده است.
  • کاربرد این کولرها در مناطق شرجی بسیار کاربردی و مفید است. چون انواع کولر پرتابل گری علاوه بر خنک کردن محیط، رطوبت موجود در هوای گرم را نیز می‌گیرد.
  • شکل‌های ظاهری و اندازه‌های جمع و جور در انواع مدل‌های کولر گازی پرتابل به عنوان یکی از مزیت‌های این محصول به شمار می‌آید. در فضاهای کوچک و متوسط می‌توانید این کولرها را با حداقل میزان جا استفاده کنید. در تمام کولرهای پرتابل یک محفظه جداگانه برای جمع آوری آب در نظر گرفته شده است. هنگام پر شدن این محفظه، دستگاه با هشدار آن را اطلاع می‌دهد تا توسط کاربر تخلیه شود.

کولر گازی پرتابل

معایب موجود در کولر گازی پرتابل گری

  • قابل حمل بودن انواع کولر گازی پرتابل یکی از مزیت‌های محصول است ولی در مقابل وزن سنگین این محصولات برای جابه‌جایی سخت است. در نمونه‌هایی که چرخ در آن طراحی نشده باشد، امکان حمل آن به سختی صورت می‌گیرد.
  • طراحی موتور کمپرسور در داخل بدنه مدل‌های مختلف کولر پرتابل گری باعث پر سر و صدا بودن محصول شده است. در سایر نمونه‌های کولر، موتور آن در بیرون از دستگاه است و در فضای خارج از خانه قرار داده می‌شود.
  • محدود بودن فضایی که یک کولر گازی پرتابل خنک می‌کند یکی دیگر از معایب این محصول به شمار می‌آید. البته نمونه‌های دو لوله شرایط بهتری در این زمینه دارند. ولی کولرهای تک لوله در این دسته بندی فقط قادر به خنک کردن یک مکان و فضای محدود مثل یک اتاق را دارند.

خرید کولر گازی از مراکز معتبر

خرید یک کولر گازی پرتابل با کیفیت بالا که تمام شرایط لازم متناسب با نیاز کاربر را داشته باشد فقط از مراکز خرید معتبر امکان پذیر است. کولر از جمله محصولاتی است که خدمات پس از فروش آن بسیار مهم است. به ویژه در قسمت نصب و کارکرد بهتر آن حتما به مشاوره و پشتیبانی احتیاج خواهید داشت. مرکز گرین ایرانیان به عنوان یکی از نمایندگی‌های فعال در زمینه فروش انواع کولرهای گازی فعالیت دارد. برای مشاهده انواع محصولات آن و همچنین خدماتی که در این زمینه ارائه می‌دهند، می‌توانید سایت فروش آن را مشاهده کنید.

عرضه انواع کولر گازی پرتابل با قابلیت‌های مختلف توسط سایت گرین ایرانیان انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از محصولات، قسمت پشتیبانی به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*