سرعت اینترنت موبایل ایران

سرعت اینترنت موبایل ایران 3 پله دیگر سقوط کرد

گزارش جدید وب‌سایت اسپیدتست از سقوط چند پله‌ای سرعت اینترنت ثابت و سرعت اینترنت موبایل ایران حکایت دارد. در ادامه سرعت اینترنت جهان و ایران طی ماه قبل را بررسی خواهیم کرد.

جدیدترین گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت اسپیدتست تا ماه فوریه سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل جهان به ۲۹.۹۱ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت موبایل جهانی در ماه قبل نیز به ۸.۵۴ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

سرعت اینترنت موبایل ایران

همچنین متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت در جهان نیز ۶۰.۷۶ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت ثابت در جهان نیز ۲۵.۹۵ مگابیت بر ثانیه گزارش شده است.

کدام کشورها دارای پرسرعت‌ترین اینترنت هستند؟

امارات با سرعت ۱۳۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه، نروژ با سرعت ۱۱۸.۵۸ مگابیت بر ثانیه، کره جنوبی با سرعت ۱۱۶.۵۱ مگابیت برثانیه، قطر با سرعت ۱۱۳ مگابیت‌ بر ثانیه و هلند با سرعت ۱۰۷.۸۱ مگابیت بر ثانیه به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم لیست پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان تا ماه فوریه 2022 را به خود اختصاص دادند.

سرعت اینترنت موبایل ایران

همچنین شیلی با سرعت ۱۹۷.۵۹ مگابیت‌ بر ثانیه، سنگاپور با سرعت ۱۹۴.۰۷ مگابیت‌ بر ثانیه، موناکو با سرعت ۱۸۸.۶۶ مگابیت ‌بر ثانیه، تایلند با سرعت ۱۸۲.۹۶ مگابیت بر ثانیه و دانمارک با سرعت ۱۶۴.۱۴ مگابیت‌ بر ثانیه نیز به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست پرسرعت‌ترین اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان قرار دارند.

کاهش سرعت اینترنت موبایل ایران

سرعت اینترنت موبایل ایران

طبق گزارشی که برای ماه فوریه سال 2022 منتشر شده، سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران به 22.42 مگابیت بر ثانیه و میانگین سرعت آپلود اینترنت موبایل در ایران نیز به 8.76 مگابیت بر ثانیه رسیده است.

سرعت اینترنت موبایل ایران

چنین ارقامی ایران را از میان ۱۳۸ کشور در جایگاه 80 قرار داده که نسبت به ماه قبل از سقوط 3 پله‌ای ایران در بخش اینترنت موبایل حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت ایران نیز 9.78 مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود آن ۱.۳۱ مگابیت بر ثانیه گزارش شده است.

سرعت اینترنت موبایل ایران

چنین ارقامی ایران را در بخش اینترنت ثابت از میان ۱۷۸ کشور در جایگاه ۱۴۵ قرار داده است. همچنین اینترنت ثابت ایران نسبت به ماه قبل 4 پله سقوط کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وزیر سربه‌زیر مخابرات که تکیه کلامش «شایعه است»!
    ماهم شایعۀ فتح قلّۀ ۱۴۵ جهان را به ایشان تبریک می‌گوئیم و خدا را هزاران هزار بار شاکریم که از اوگاندا هم سریعتریم.
    لاکن امیدواریم بزودی شایعۀ تقدیر از زحمت زیادی نامبرده را از سوی دولت / مجلس محترم حین معارفۀ جایگزینش بشنویم.
    و السلام