چری تیگو 8 پرو

چری تیگو 8 پرو، شاسی بلند سال 2021 عربستان با بهترین فناوری پیشرفته شد

شاسی بلند چینی چری تیگو 8 پرو اخیراً موفق به کسب جایزه شاسی بلند منتخب سال 2021 با بهترین فناوری پیشرفته در عربستان سعودی شده است.

به‌تازگی Saudi Auto و Sport Motor، دو رسانه خبری مشهور در حوزه خودرو در عربستان سعودی، طی رقابت سالانه مشترک خود جایزه «شاسی بلند سال 2021 با بهترین فناوری پیشرفته» را به خودروی چینی چری تیگو 8 پرو اهدا کرده‌اند. در واقع این اولین باری است که چری برنده دو جایزه رسانه‌ای در عربستان سعودی می‌شود.

استقبال از چری تیگو 8 پرو در عربستان سعودی

اهدای جایزه شاسی بلند برتر به چری تیگو 8 پرو

Saudi Auto و Sport Motor رسانه‌هایی بسیار معتبر، حرفه‌ای و پرطرفدار به شمار می‌روند که دریافت جایزه‌ای از سوی آن‌ها، می‌تواند اهمیت ویژه‌ای برای کسب و کار خودروسازان در عربستان سعودی داشته باشد. دریافت جایزه شاسی بلند سال 2021 با پیشرفته‌ترین فناوری توسط تیگو 8 پرو، نشان از به رسمیت شناختن این خودروی چینی در بین رسانه‌های جریان اصلی عربستان دارد.

تیگو 8 پرو از زمان آغاز بازاریابی‌اش در عربستان سعودی در ژوئن 2021، رشد سریع فروش خود را تجربه کرده و به شاسی بلند برتر در کلاس خود تبدیل شده است. این شاسی بلند چینی این روند را طی ماه‌های آتی نیز حفظ خواهد کرد و مصرف‌کنندگان عربستان به خوبی از برند چری و سری محصولات پرو استقبال به عمل آورده‌اند.

معرفی اجمالی شاسی بلند موفق چری

چری تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو مدل جدیدی از سری محصولات پرو از چری است که مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده و بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های این خودروساز چینی را در خود جای داده است. این شاسی بلند جدیدی از زبان طراحی Life In Motion با تمرکز روی جلوه مینیمال و به دور از شلوغ‌کاری بهره می‌برد. چری یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت به همراه گیربکس دو کلاچه 7 سرعته برای آن در نظر گرفته است که توانایی تولید قدرت حدود 200 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتون‌متر را دارد.

کابین چری تیگو 8 پرو

از امکانات پیشرفته فراوان چری تیگو 8 پرو می‌توان به نمایشگر دوگانه 24.6 اینچی، چراغ‌های جلوی تمام LED، ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه، رانندگی خودران سطح 3، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور و… اشاره کرد. البته همان‌طور که گفته شد، این تنها بخشی از امکانات این شاسی بلند چینی است.