عیدی ایرانسل در نوروز ۱۴۰۱

عیدی ایرانسل در نوروز ۱۴۰۱ ؛ اعتبار هدیه و بسته ترکیبی تخفیف دار را از دست ندهید

عیدی ایرانسل در نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز برای تمام مشترکان خود اعتبار هدیه و بسته ترکیبی تخفیف دار در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ برای مشترکان خود عیدی شامل تا ۱۰ هزار تومان اعتبار هدیه، پاداش 10 درصدی کیف پول دیجیتال به همراه بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی تخفیف دار را در نظر گرفت. در ادامه با جزئیات عیدی ایرانسل در نوروز ۱۴۰۱ آشنا خواهیم شد.

جزئیات عیدی ایرانسل در نوروز ۱۴۰۱

عیدی تصادفی برای تمام مشترکان

تمام مشترکان ایرانسل اعم از دائمی و اعتباری از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱* به شکل تصادفی از ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار تومان از اپراتور ایرانسل عیدی دریافت کنند. این عیدی ویژه به شکل اعتبار به کیف پول دیجیتالی مشترک اضافه خواهد شد و کاربر می‌تواند با استفاده از آن بسته مکالمه و اینترنت را از اپلیکیشن ایرانسل من خریداری کند.

با شارژ کیف پول ۱۰ درصد پاداش دریافت کنید

اگر مشترکان ایرانسل در بازه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ کیف پول دیجیتالی خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنند، حدود ۱۰ درصد از رقم شارژ به عنوان پاداش به اعتبار کیف پول دیجیتال آنها اضافه می‌شود؛ مثلا اگر یک مشترک کیف پول دیجیتال خود را حدود ۱۰ هزار تومان شارژ کند، اپراتور ایرانسل ۱۰ درصد از این مبلغ معادل ۱۰۰۰ تومان را به عنوان اعتبار موجود در کیف پول مشترک اضافه خواهد کرد و به این ترتیب موجودی مشترک به ۱۱ هزار تومان خواهد رسید.

گفتنی است مشترکان نمی‌توانند درصد اضافه شده به عنوان پاداش را دریافت کنند و این مبلغ فقط برای خرید بسته مکالمه و اینترنت از اپلیکیشن ایرانسل من قابل استفاده خواهد بود.

ارائه بسته ترکیبی ویژه عید نوروز

تمام مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ می‌توانند یک بسته ترکیبی ویژه نوروز شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌الملل را فقط با پرداخت 4 هزار تومان خریداری کنند.

اپراتور ایرانسل این بسته ترکیبی را بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی به کاربران خود ارائه می‌دهد و هر کاربر از زمان فعال‌سازی 24 ساعت مهلت دارد تا بسته ترکیبی خریداری شده را استفاده کند. کاربران با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند این بسته را فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*