کالبدشکافی گلکسی اس 22 اولترا

تماشا کنید: کالبدشکافی گلکسی اس 22 اولترا

در ویدیو کالبدشکافی گلکسی اس 22 اولترا نگاهی به زیر قاب و قطعات سازنده‌ی پرچمدار جدید سامسونگ می‌اندازیم.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با لبه‌های نوک تیز و طراحی متفاوت قاب پشتی و دوربین‌هایش کاملاً با دو مدل دیگر سری S22 متمایز ظاهر شده است. در پنل پشتی و جلویی این گوشی شیشه و فریم آلومینیومی به‌کار رفته و رنگ‌بندی آن اکنون متنوع‌تر از گذشته بوده و به جز مشکی و سفید در رنگ قرمز نیز عرضه شده است. لبه‌های تیز و عرض بیشتر باعث شده این گوشی بسیار بزرگ به نظر برسد و ظاهری شبیه به گلکسی نوت 20 اولترا داشته باشد.

در ویدیو کالبدشکافی گلکسی S22 اولترا پس از جدا کردن قاب پشتی این گوشی تمام اجزا و قطعات تشکیل دهنده‌ی آن بررسی می‌شوند. اگر تعمیرکار موبایل هستید یا به تماشای این دسته از ویدیوها علاقه دارید، کالبدشکافی پرچمدار قدرتمند سال 2022 سامسونگ را از دست ندهید.

گلکسی S22 اولترا ابعاد 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی‌متری دارد و 227 گرم وزن آن است. اگرچه این گوشی بزرگ و کمی عریض بوده، اما ارتفاع آن نسبت به نسل گذشته کم‌تر کاهش یافته و وزن‌اش هم 2 گرم سبک‌تر شده است. به این ترتیب گلکسی اس 22 اولترا طراحی مختص به خودش را دارد و با اس 22 و اس 22 پلاس متفاوت است. این درحالی‌ست که طراحی گوشی گلکسی اس 21 اولترا خیلی شبیه به دو مدل دیگر سری اس 21 بود.

درست مثل گوشی‌های سری گلکسی نوت، گوشی گلکسی S22 Ultra سامسونگ هم می‌تواند قلم S Pen را در داخل بدنه خودش جای دهد. این قلم شباهت زیادی به قلم عرضه شده با گوشی گلکسی نوت 20 اولترا دارد، اما سرعت آن بسیار بالاتر بوده و پاسخگویی بهتری را ارائه می‌کند.

نمایشگر مستطیلی‌شکلِ 6.8 اینچی گوشی از نوع Dynamic AMOLED 2X است و نرخ تازه‌تازی انطباق‌پذیر 1 تا 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. یک حفره بیار کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی در بالای نمایشگر تعبیه شده و صفحه از دو طرف چپ و راست به صورت آبشاری به قاب پشتی چسبیده است. سامسونگ برای محافظت از این نمایشگر گران قیمت، محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس که نسخه جدید Victus است را نیز روی آن قرار داده است.

مثل همیشه سامسونگ پرچمدار خودش را در دو نسخه با چیپست اسنپدراگون و اگزینوس وارد بازارهای مختلف می‌کند. نسخه بین‌المللی این گوشی و نسخه کالبدشکافی شده در این ویدیو از چیپست اگزینوس 2200 قدرت می‌گیرد که پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل‌های گذشته داشته و اکنون به رقیب قابل احترامی برای اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام تبدیل شده است.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra گران قیمت‌ترین گوشی سری S سامسونگ است. نسخه پایه گلکسی اس 22 اولترا با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی با قیمت 1200 روانه‌ی بازار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*