ارزان ترین مدل های آیفون

ارزان ترین مدل های آیفون در بازار ایران – 1 فروردین 1401

قیمت محصولات اپل به گرانی معروف است، اما با این وجود قصد داریم در این مطلب به معرفی ارزان ترین مدل های آیفون بپردازیم.

کمپانی اپل از جمله برندهای مشهور و با کیفیتی است که توانسته به لطف تولید و ساخت گوشی های هوشمند بی‌نظیر جایگاه خوبی را در میان کاربران تصاحب کند. اما یکی از نقاط ضعف این شرکت، قیمت بالای محصولاتش است. در واقع وضعیت طوری است که حتی قیمت ارزان ترین گوشی‌های آن در سطح قیمت پرچمداران دیگر شرکت‌ها هستند.

با ارزان ترین مدل های آیفون در ایران آشنا شوید

اگر بخواهیم گوشی‌های هوشمند آیفون را با نسخه‌های ارزان تر آن مقایسه کنیم ماجرا فرق می‌کند. در این مطلب قصد داریم سه مدل از ارزان ترین آیفون‌های موجود را در بازه 12 تا 25 میلیون تومان برای کاربران معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ارزان ترین مدل های آیفون

اولین گوشی هوشمندی که از محصولات اپل می‌توان انتخاب کرد، آیفون اس ای 2020 است. فریم آلومینیومی و ساختار شیشه‌ای آن حس خوبی به کاربر منتقل خواهد کرد و مقاومت بیشتری نیز در برابر ضربه از خود نشان خواهد داد. از دیگر قابلیت‌های این محصول برخورداری از گواهی IP یا همان ضد آب بودن است.

شاید بتوان گفت در حال حاضر ارزان ترین محصولی که می‌توان در بازار یافت، آیفون SE 2020 است. پردازنده این گوشی هوشمند 64 بیتی است و به کمک دوربین‌های اصلی 12 مگاپیکسلی و سلفی 7 مگاپیکسلی قادر به ثبت تصاویر خوبی خواهید بود.

اسمارت فون بعدی اپل، آیفون 11 خواهد بود. این گوشی به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند بازی کنند و در کنار آن عکس‌های خوبی نیز از محیط اطرافشان ثبت کنند. در پنل پشتی آیفون 11 شاهد تعبیه دو دوربین 2 مگاپیکسلی هستیم که قادر به ثبت تصاویر با کیفیتی هستند. همچنین این دستگاه قابلیت نمایش طیف‌های رنگی زیادی را در خود دارد و از قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ برخوردار است.

ارزان ترین مدل های آیفون

اگر بخواهیم تا قیمت 25 میلیون و سقف قیمتی یک گوشی نه چندان ارزان قیمت جلو برویم، باید از آیفون 12 نیز نام ببریم. پنل شیشه‌ای و ساختار فلزی مقاوم این اسمارت فون مقاومت بالایی دارد و از گواهی IPX7 نیز برخوردار است. تراشه این دستگاه از سری A و بهترین‌هاست. شارژر سریع 18 واتی نیز درون جعبه تدارک دیده شده است. گوشی‌های آیفون و از آن جمله آیفون 12 می‌توانند لحظات خوبی را برای شما ثبت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یک روزی میخرم