عیدی وزارت ارتباطات به مردم

حجم رایگان اینترنت، عیدی وزارت ارتباطات به مردم

در آستانه سال جدید، عیدی وزارت ارتباطات به مردم رایگان شدن اینترنت مصرفی برخی از نرم افزارهای کاربردی بوده است. جزئیات را در ادامه بخوانید.

اولین پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات در سال 1401 مربوط به حجم بسته نوروزی برای دید و بازدیدهای مجازی بود. روز گذشته در آستانه تحویل سال، عیسی زارع پور در صفحه اینستاگرام خود، برای آسان سازی صله ارحام و دید و بازدیدهای نوروزی از بسته ویژه رایگان نوروزی رونمایی کرد.

عیدی وزارت ارتباطات به مردم چیست؟

در هنگام سال جدید، وزارت ارتباطات و اپراتورهای مختلف سعی می‌کنند بسته‌های ویژه رایگانی را برای کاربران و مشترکان خود عرضه کنند. وزیر ارتباطات نیز همزمان با آغاز سال نو در پستی نوشت:

هموطنان عزیز، امیدوارم در آستانه نوروز و آغاز سال جدید دل‌هایتان خوش و پر امید باشد و توفیق دیدار اقوام و دوستان را پیدا کنید تا دل‌ها به هم نزدیک‌تر و رشته‌های الفت و دوستی‌ها محکم‌تر شود.

عیدی وزارت ارتباطات به مردم

به گفته زارع پور، برای تسهیل آیین صله ارحام و دید و بازدیدهای نوروزی و مجازی بسته رایگانی برای مردم در نظر گرفته شده است. آن‌طور که وی خاطرنشان کرده، هم اکنون ترافیک سه نرم افزار برقراری تماس قرار، اسکای روم و دانا پلاس و دیگر پیام رسان های داخلی مانند سروش پلاس، ایتا، گپ، آی گپ و بله رایگان خواهند بود. گفتنی است که مدت زمان رایگان بودن این برنامه‌ها تا 13 فروردین ماه 1401 است.