بازی های موبایلی و چند نفره

بازی های موبایلی چند نفره پیشنهادی گجت نیوز برای دورهمی‌های نوروز 1401

در این مطلب به معرفی بهترین بازی های موبایلی و چند نفره برای دورهمی‌ها و جمع‌های دوستانه در ایام نوروز 1401 پرداخته‌ایم.

تعطیلات ابتدای بهار فرصت بسیار خوبی است که چند روزی به دور از استرس‌ها و فشارهای کاری به استراحت بپردازیم و به دیدار دوستان و آشنایان‌مان برویم. علاوه‌بر دیدوبازدیدهای سنتی، فیلم‌ها و سریال‌ها و بازی‌های ویدیویی معمولا پای ثابت تمام تعطیلات و ایام نوروز هستند. به همین خاطر در گجت نیوز طی چند مطلب بازی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مناسبی در سبک‌های گوناگون را به شما معرفی خواهیم کرد و در قدم نخست به سراغ بهترین بازی های موبایلی و چند نفره رفته‌ایم.

این روزها بسیاری از جوان‌ها و نوجوان‌ها به دلایل گوناگون از جمله جهش کمی و کیفی بازی‌های اندروید و iOS و در دسترس‌تر بودن تلفن‌های همراه در قیاس با کنسول‌های بازی و پی‌سی با گوشی‌های موبایل‌شان بازی می‌کنند، اما اغلب این بازی‌ها تک نفره هستند به همین خاطر در دورهمی‌ها استفاده از آن‌ها ممکن نیست. در این ویدیو بازی های موبایلی را به شما معرفی کرده‌ایم که به صورت تک نفره، دو نفره و چند نفره قابل انجام هستند تا برای سرگرم شدن در مهمانی‌ها نگرانی نداشته باشید!

در این فهرست تنوع ژانری را در نظر گرفتیم تا شما با توجه به سلیقه‌تان بتوانید بازی مناسبی برای این ایام انتخاب کنید و از معرفی بازی‌های بسیار محبوب که هر بازیکنی آن‌ها را نصب دارد نیز خودداری کرده‌ایم.

نظر شما درباره‌ی بازی های موبایلی پیشنهادی گجت نیوز چیست و چه بازی‌های دیگری را مناسب دورهمی‌های تعطیلات نوروزی می‌دانید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*