بی وای دی Destroyer 05

بی وای دی Destroyer 05 معرفی شد؛ نابودگر 200 اسب بخاری چینی

بی وای دی Destroyer 05 معرفی شد. این سدان چینی از یک پیشرانه 200 اسب بخاری و طراحی به‌روز بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

بی وای دی که به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ چینی محسوب می‌شود مدتی است با به‌روزرسانی خط تولید خود توانسته چندین سری جدید از محصولات را به بازار می‌کند. سری Destroyer یا سری ناوشکن ویژه سدان‌های این برند چینی بوده و بی وای دی Destroyer 05 یکی از جدیدترین محصولات این خودروساز به‌شمار می‌رود. این سدان چینی بر اساس سدان Qin توسعه پیدا کرده است.

مشخصات بی وای دی Destroyer 05

بی وای دی Destroyer 05

شرکت بی وای دی برای اولین بار در نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱ از بی وای دی Destroyer 05 پرده برداشت. این خودرو از سیستم هیبریدی DM-i بهره می‌برد و به واسطه زبان طراحی جدید این شرکت نسبت به سایر محصولات این سری جذاب به نظر می‌رسد. بی وای دی برای این خودرو قیمت حدود ۱۱۹ هزار و ۸۰۰ تا ۱۵۵ هزار و ۸۰۰ یوان در نظر گرفته است که آن را نسبت به نسخه هیبریدی Qin به نسخه ارزان‌تری برای مشتریان تبدیل خواهد کرد.

بی وای دی Destroyer 05

بی وای دی Destroyer 05 به یک موتور ۱.۵ لیتری درون‌سوز و یک پیشرانه الکتریکی مجهز شده است. این پیشرانه درون‌سوز قادر است قدرتی برابر با ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته این پیشرانه درون‌سوز به همراه پیشرانه برقی به صورت ترکیبی می‌توانند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتن‌متر را در اختیار راننده قرار دهند. همچنین فاصله محوری این خودرو به ۲۷۱۸ میلی‌متر می‌رسد و به همین دلیل می‌تواند برای 4 سرنشین بزرگسال فضای مناسبی را فراهم سازد.

بی وای دی Destroyer 05

این سدان چینی با ۱۷ نوع پیکربندی مختلف برای سیستم چندرسانه‌ای در بازار چین به فروش می‌رسد. در واقع مشتریان می‌توانند نمایشگری بین ۱۲.۸ اینچ تا ۱۵.۶ اینچ را برای سیستم صوتی انتخاب کنند. از سایر امکانات این خودرو می‌توان به قابلیت اتصال به شبکه 5G، سیستم تهویه با دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل و سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*