بازی ویچر 4

ساخت بازی ویچر 4 به صورت رسمی توسط استودیو سی‌دی پروجکت تایید شد

استودیو سی‌دی پروجکت به صورت ناگهانی از ساخت بازی ویچر 4 – The Witcher 4 با موتور آنریل انجین 5 خبر داد.

سری بازی‌های «ویچر» یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مجموعه‌های نقش‌آفرینی به شمار می‌رود. «ویچر 3» در سال 2015 با تحسین‌های بسیار زیادی مواجه شد و حتی برخی رسانه‌ها از آن به عنوان بهترین بازی نقش‌آفرینی تمام دوران‌ها یاد کردند. به همین خاطر بسیاری از بازیکنان منتظر ساخت نسخه‌ی بعدی این مجموعه بودند و حالا سی‌دی پروجکت با انتشار یک مطلب جدید در وبسایت خود به طور رسمی ساخت بازی «ویچر 4» را تایید کرده است.

در این مطلب اطلاعات خاصی در خصوص داستان و اتفاقات ویچر 4 (یا هر اسم دیگری که این بازی داشته باشد) به چشم نمی‌خورد و سازندگان تنها به ذکر این نکته که بازی توسط آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد، اکتفا کرده‌اند. سی‌دی پروجکت بازی‌های ویچر 3 و سایبرپانک 2077 را با موتور اختصاصی خود، رِد انجین (REDEngine) توسعه داده بود، اما به نظر مشکلات گرافیکی و باگ‌های بی‌شمار سایبرپانک 2077 سبب شده این استودیو لهستانی برای ساخت بازی بعدی خود به سراغ موتور بازی‌سازی دیگری برود.

احتمالا در رویداد گیمزکام 2022 اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد، اما تصور نمی‌کنیم تا پیش از سال 2024 شاهد انتشار بازی The Witcher 4 برای پی سی و کنسول‌های نسل نهمی باشیم.