ماشین لباسشویی جدید شیائومی MIJIA

ماشین لباسشویی جدید شیائومی MIJIA معرفی شد

شیائومی از ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی MIJIA رونمایی کرد. ماشین لباسشویی جدید Xiaomi دارای امکانات استرلیزاسیون و پاستوریزیسیون کارآمد است.

شیائومی روز گذشته از ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی درب از جلو MIJIA در چین رونمایی کرد. این ماشین لباسشویی از طراحی همیشگی محصولات شیائومی با کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. قرار است این محصول با قیمتی در حدود ۲۳۲ دلار پیش‌فروش شده و با قیمت قطعی ۲۶۷ دلاری وارد بازار شود.

ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی شیائومی MIJIA سه نقطه قوت خیلی مهم دارد. اولی بهره‌گیری از یک موتور Direct Drive است که باعث کاهش سر و صدا شده و شستشوی بی‌صدایی را به ارمغان میاورد. دومی استرلیزاسازی و از بین برنده‌ی کنه‌ها است. این دستگاه می‌تواند با دمای حداکثر ۹۵ درجه‌ی سانتی‌گراد این کار را انجام دهد. این ماشین لباسشویی از ۲۳ حالت مختلف شستشو استفاده می‌کند و می‌تواند با یک حالت ویژه شستشوی پشمی، از البسه‌ی شما محافظت کند.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی MIJIA

این دستگاه از یک موتور Direct Drive با مصرف کارآمد بهره می‌برد که به الگوریتم‌ها و چیپ‌های هوشمند مجهز است. این موتور در مقایسه با موتورهای رایج Belt، مصرف کارآمدتر و دقت کنترل بیشتری دارد. ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی Xiaomi MIJIA در عین حال که به خوبی البسه‌ی شما را می‌شوید، به خوبی از آن‌ها محافظت نیز می‌کند تا تجربه شستشوی متفاوتی را تجربه کنید.

تولید صدای این دستگاه ۵۰ دسی‌بل است که حتی از شنیدن سر و صدای خیابان در داخل منزل هم کمتر است. امکانات جذابی مثل شستشوی پاستوریزاسیون، شستشو با حرارت بالا، استریزاسیون کارآمد و شستشوی عمیق با نرخ استریزاسیون تا ۹۹.۹۹ درصد نیز در اختیار کاربران این ماشین لباسشویی قرار می‌گیرد.

البته گفتنیست که از ۲۳ حالت شستشوی موجود، ۱۶ حالت مستقیماً از طریق پنل روی این ماشین در دسترس شما قرار می‌گیرد. برای دسترسی به سایر حالت‌ها شما باید از اپلیکیشن موبایلی Mijia استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*