آپدیت One UI 4.1

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A52 5G سامسونگ منتشر شد

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A52 5G به عنوان بهترین گوشی میان رده سامسونگ در سال 2021 منتشر شد. در ادامه با ویژگی‌های این بروزرسانی آشنا می‌شویم.

سامسونگ قصد دارد آپدیت رابط کاربری وان یو آی 4.1 را هرچه سریع‌تر برای تعداد بیشتری از گوشی های خود عرضه کند. اخیرا بروزرسانی One UI 4.1 برای گوشی های پرچمدار این شرکت منتشر شد و یک گوشی میان رده نیز اکنون به این لیست پیوسته است.

گلکسی A52 5G به عنوان بهترین گوشی میان رده سامسونگ در سال 2021، روز گذشته آپدیت One UI 4.1 را دریافت کرد. گلکسی ای 52 نسخه 5 جی اولین گوشی هوشمندی نیست که این بروزرسانی را دریافت می‌کند، اما می‌توانیم آن را اولین دستگاهی بدانیم که نسخه پایدار این نسخه را دریافت کرده است؛ سایر گوشی های میان رده سامسونگ که موفق شده‌اند وان یو آی 4.1 را دریافت کنند، در حال حاضر روی نسخه بتا اجرا می‌شوند و هنوز به مرحله دریافت نسخه پایدار نرسیده‌اند.

ویژگی های آپدیت One UI 4.1

در حال حاضر گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A52s 5G به لیست دریافت کنندگان این نسخه از رابط کاربری سامسونگ اضافه نشده‌اند، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این اتفاق خیلی زود رخ بدهد. وان یو آی 4.1 شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید است که همه آنها را در اوایل سال جاری با سری گلکسی اس 22 و تبلت گلکسی تب اس 8 دیده بودیم؛ از جمله این ویژگی‌های جدید می‌توان به Google Duo Live Sharing، بهبود اشتراک‌گذاری فایل ها و امکان سفارشی‌سازی مقدار حافظه مجازی از طریق RAM Plus اشاره کرد. گلکسی A52 5G مانند پرچمداران سامسونگ، خدمات بهینه‌سازی بازی را نیز دریافت می‌کند که عملکرد گیمینگ گوشی را بهبود می‌بخشد.

بروزرسانی One UI 4.1 برای گلکسی A52 5G در ده‌ها کشور اروپایی منتشر شده است و زمان زیادی برای ورود آن به بازارهای دیگر طول نمی‌کشد. مانند هر آپدیت دیگر، می‌توانید این نسخه را از منوی تنظیمات و قسمت بروزرسانی نرم افزار یا Software Update دانلود کنید. گفتنی است وان یو آی 4.1 با بیلد نامبر A526BXXU1CVC4 ارائه می‌شود.