شارژر اینفینیکس

شارژر 180 واتی اینفینیکس به زودی در بازار؛ باتری، دیگر بزرگترین ضعف گوشی های هوشمند نیست

شارژر 180 واتی اینفینیکس، در صورت عرضه رکوردشکنی جدیدی در سرعت شارژ باتری گوشی‌های هوشمند خواهد بود. با گجت نیوز همراه باشید.

برند اینفینیکس (Infinix) در سال 2021، شارژر 160 واتی خاص خود را برای تلفن مفهومی‌اش معرفی کرد. گرچه فناوری 160 واتی روی هیچ یک از گوشی‌های تجاری اینفینیکس استفاده نشد، اما حالا اطلاعاتی از شارژر 180 واتی اینفینیکس در فضای مجازی فاش شده است.

فناوری شارژ سریع 180 واتی اینفینیکس

منبع این اطلاعات (Piyush Bhasarkar) فهرست آداپتورهای اینیفیکیس را مشاهده کرده است. بنابر اطلاعات منتشر شده،‌ این شارژر دارای گواهینامه TUV Rheinland و شماره مدل U1800XEA است. سرعت شارژ 20 ولت و 9.0 آمپری شارژر هم در واقع به معنای شارژ سریع 180 واتی است.

شارژر 180 واتی

تا به حال Infinix جزئیاتی از هیچ یک از گوشی‌های آینده خود با پشتیبانی از شارژر 180 واتی را منتشر نکرده و اطلاعات خاصی هم مبنی بر وجود چنین گوشی فاش نشده است. با این وجود به نظر می‌رسد برند چینی برنامه‌هایی برای شارژر 180 واتی خود داشته باشد که البته شاید اصلا این شارژر به استفاده تجاری نرسد چراکه هنوز حتی فناوری 160 واتی اینفینیکس هم در هیچ یک از گوشی‌های این برند عرضه نشده است.

تا به حال برندهای دیگری مانند ریلمی، وان‌پلاس و اوپو، شارژرهای فوق سریع 160 واتی را در گوشی‌های خود به کار برده‌اند. با این وجود این شارژرها در عمل سرعت شارژ 150 واتی را ارائه می‌کنند. البته اخیرا یک گوشی وان‌پلاس با شماره مدل PGKM10 در 3C ظاهر شده که از سرعت شارژ 160 واتی را ثبت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*