دانگ فنگ ریچ 7

پیکاپ دانگ فنگ ریچ 7 معرفی شد؛ ریچ جدید لوکس و قدرتمند است

پیکاپ دانگ فنگ ریچ 7 معرفی شد. پیکاپ ریچ جدید اکنون نسبت به قبل لوکس‌تر و قدرتمندتر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت چینی دانگ فنگ پیکاپ‌های ریچ خود را بر پایه نیسان ناوارا توسعه داد و برای نخستین بار آن را در سال ۱۹۹۹ میلادی به بازار عرضه کرد. این پیکاپ طی سال‌های حضور در بازار چین توانست نگاه مشتریان بسیاری را به خود جلب کند و برای دانگ فنگ آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. در همین راستا این خودروساز چینی به تازگی نسخه جدیدی از ریچ را معرفی کرد که نسبت به قبل جذاب‌تر و قدرتمندتر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ دانگ فنگ ریچ 7 آشنا خواهیم شد.

مشخصات پیکاپ دانگ فنگ ریچ 7

دانگ فنگ ریچ 7

پیکاپ دانگ فنگ ریچ 7 بر پایه ریچ 6 توسعه پیدا کرده و اکنون نسبت به قبل جذاب‌تر به نظر می‌رسد. دانگ فنگ قصد دارد محصول جدید خود در نمایشگاه پکن که طی ماه جاری برگزار می‌شود به معرض نمایش بگذارد و آن را از ماه آینده به بازار چین عرضه کند.

دانگ فنگ ریچ 7 اکنون در نمای جلو از جلوپنجره مشکی رنگ کاملا جدیدی با قاب نقره‌ای بهره می‌برد. همچنین طراحان با استفاده از چراغ‌های جدید و دی لایت‌های LED توانستند در این بخش نمای جذابی را به وجود آورند. همچنین در پایین سپر نیز مه شکن‌های کوچکی به چشم می‌خورد.

دانگ فنگ ریچ 7

در نمای کناری شاهد طراحی مشابهی با نیسان ناوارا هستیم و در این بخش همان درهای پیکاپ نیسان، خطوط بدنه و گلگیرهای برجسته به چشم می‌خورد. در حال حاضر دانگ فنگ تصویری از نمای عقب این پیکاپ منتشر نکرده است، اما احتمالا چراغ‌های عقب آن نیز به ناوارا شباهت خواهد داشت.

بر خلاف طراحی بیرونی، کابین این پیکاپ چینی کاملا با نیسان ناورا متفاوت است. در واقع دانگ فنگ بر خلاف ناورا برای ریچ 7 کابینی بسیار مدرن و لوکس را در نظر گرفته است. از ویژگی‌های کابین این پیکاپ چینی می‌توان به انتخابگر دنده جدید، فرمان D شکل و نمایشگر لمسی شناور در وسط داشبورد اشاره کرد. طراحان با استفاده از تودوزی چرمی و دو رنگ کرم و قهوه‌ای توانستند نمای کابین را بیش از پیش لوکس کنند. از سایر تجهیزات کابین نیز می‌توان به تنظیم برقی 8 جهته صندلی راننده و استارت از راه دور اشاره کرد.

دانگ فنگ ریچ 7

دانگ فنگ قصد دارد پیکاپ ریچ 7 را با موتورهای بنزینی و دیزلی به بازار عرضه کند که پیشرانه دیزلی از نوع 2.3 لیتری توربودیزل بوده و می‌تواند قدرتی برابر با ۱۶۶ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین مشتریان می‌توانند این پیکاپ را در دو نوع محرک عقب و چهار چرخ محرک سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*