گوشی (Nothing Phone (1

منتظر گوشی (Nothing Phone (1 با یک سیستم عامل اختصاصی باشید

گوشی Nothing Phone (1) با سیستم عامل اختصاصی در راه است، اما فعلا اطلاعات بیشتری در مورد طراحی و مشخصات این گوشی در دست نیست.

شرکت Nothing یک کمپانی نوپا است که کارل پی، هم‌بنیان‌گذار وان پلاس آن را تاسیس کرد و تاکنون محصولات زیادی از این شرکت به بازار عرضه نشده است. اما حالا خبر رسیده که یک گوشی از این برند تازه‌تاسیس به نام Nothing Phone (1) در راه است. در حال حاضر اعلام شده که این گوشی در تابستان امسال عرضه خواهد شد، اما هنوز جزئیات بیشتری از این دستگاه، از جمله طراحی و مشخصات آن فاش نشده است.

درباره گوشی (Nothing Phone (1 چه می‌دانیم؟

یکی از چیزهایی که خیلی مشتاقیم در مورد Nothing Phone (1) بدانیم، طراحی آن است، اما با توجه به ظاهر چشمگیر هدفون Nothing ear (1) می‌توانیم طراحی جالبی را برای اولین گوشی هوشمند این شرکت انتظار داشته باشیم. تنها چیزی که در مورد این گوشی تازه‌وارد تایید شده این است که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون کوالکام بهره می‌برد. با توجه به اعلام قبلی مبنی بر همکاری فنی Nothing با غول تراشه‌ساز دنیای گوشی های هوشمند، بهره بردن این گوشی از تراشه اسنپدراگون مورد انتظار بود.

گوشی (Nothing Phone (1

یک نکته دیگر در مورد اعلام خبر معرفی گوشی Nothing Phone (1) این است که این دستگاه از سیستم عامل اختصاصی Nothing استفاده می‌کند. این سیستم عامل مبتنی بر اندروید بوده و حالا می‌توانیم نگاهی اولیه به رابط کاربری آن داشته باشیم. Nothing اعلام کرده سیستم عامل جدید آنها بهترین ویژگی‌های اندروید خالص را گرد هم آورده و موارد ضروری آن را جدا کرده است و حالا هر بایت، یک هدفی دارد.

همانطور که در تصاویر رابط کاربری مشاهده می‌کنید، Nothing OS ظاهر و احساس اندروید را دارد، اما با فونت‌ها و رنگ‌های سفارشی‌سازی شده تزئین شده است. همچنین عناصر و صداهای سفارشی در رابط کاربری وجود دارد. از بسیاری جهات، Nothing OS بسیار شبیه به نسخه‌های اولیه پوسته سفارشی اکسیژن وان پلاس دارد که با اصلاحات و بهبودهای خود در سیستم عامل اندروید، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.

طعم Nothing OS را در ماه آینده بچشید

کمپانی Nothing فاش کرده که اولین پیش نمایش سیستم عامل اختصاصی خود با نام Nothing OS از طریق لانچر آن ارائه خواهد شد که در ماه آینده برای دانلود در گوشی های هوشمند منتخب در دسترس خواهد بود. به نظر می‌رسد گوشی های پیکسل گوگل یک بستر آزمایشی ایده‌آل محسوب می‌شوند، اما جالب خواهد بود که ببینیم Nothing لانچر Nothing OS را در کدام دستگاه‌های دیگر در دسترس قرار می‌دهد.

بر اساس اطلاعات دیگری که منتشر شده، Nothing اکنون 144 میلیون دلار سرمایه اولیه جمع‌آوری کرده و تیمی متشکل از 300 نفر را گرد هم آورده است. کارل پی، مدیرعامل Nothing می‌گوید زمانی که گوشی Nothing Phone (1) را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کنند، تغییری را در بازار خواب‌آلود گوشی های هوشمند به وجود می‌آورند. این شرکت همچنین تخصیص 10 میلیون دلاری جدید را برای دور آینده سرمایه‌گذاری اجتماعی مبتنی بر سهام اعلام کرده است. اولین دور این سرمایه‌گذاری اجتماعی، رکورد 54 ثانیه‌ای را برای جمع‌آوری سرمایه 1.5 میلیون دلاری به ثبت رساند.

سرمایه‌گذاران اولیه تجاری در Nothing شامل افراد شاخصی از جمله تونی فادل می‌شود که مدیرعامل سابق Google Nest بوده و به عنوان پدر آیپاد شناخته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*