میتسوبیشی اوتلندر 2022

نسخه Black Edition میتسوبیشی اوتلندر 2022 معرفی شد

نسخه Black Edition میتسوبیشی اوتلندر 2022 معرفی شد. نسخه سیاه این شاسی بلند ژاپنی نسبت به نسخه اصلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی میتسوبیشی مدتی قبل از نسخه 2022 شاسی بلند اوتلندر پرده برداشت. این خودرو در مدل جدید از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی به طول کامل نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده و توانست نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در همین راستا این خودروساز به تازگی از نسخه ویژه Black Edition پرده برداشت که نسبت به نسخه اصلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر 2022

نسخه Black Edition میتسوبیشی اوتلندر 2022 اکنون از عناصر ظاهری جدیدی بهره می‌برد و طراحان برای بخش‌های مختلفی از این خودرو از جمله روکش آینه‌های بغل، دستگیره درها، تزئینات سپر جلو و عقب، رنگ مشکی را در نظر گرفتند. این شاسی بلند سه ردیفه اکنون از رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ 20 اینچی نیز بهره می‌برد.

میتسوبیشی اوتلندر 2022

این شاسی بلند ژاپنی به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. همچنین مشتریان می‌توانند برای این خودرو سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. از سایر ویژگی‌های میتسوبیشی اوتلندر 2022 می‌توان به سانروف پانورامیک الکتریکی و تهویه مطبوع دوگانه اشاره کرد.

میتسوبیشی این شاسی بلند را بر پایه مفهوم Engelberg Tourer طراحی کرده و به همین دلیل در داخل کابین این خودرو پنل دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی به همراه نمایشگر اطلاعات سرگرمی به چشم می‌خورد. این خودروساز ژاپنی سعی داشت کابین را به گونه‌ای طراحی کند تا راننده و سرنشینان از نهایت راحتی و ایمنی برخوردار شوند.

میتسوبیشی نسخه پلاگین هیبریدی اوتلندر را در سال قبل به بازار عرضه کرد؛ این نسخه به کمک پیشرانه الکتریکی خود می‌تواند مسافت حدود 86 کیلومتر را بپیماید. البته نسخه Black Edition از این پیشرانه برخوردار نیست. گفتنی است یکی از برنامه‌های بعدی میتسوبیشی عرضه نسخه PHEV اوتلندر 2023 به بازار عرضه است که پیشرانه‌های آن به شکل ترکیبی می‌توانند قدرتی برابر با ۲۲۱ اسب بخار را به تولید برساند.

مشتریان برای خرید نسخه Black Edition میتسوبیشی اوتلندر 2022 باید حدود ۳۱ هزار و ۲۴۰ دلار بپردازند. البته قیمت مدل چهار چرخ محرک این خودرو به ۳۳ هزار دلار نیز می‌رسد. همچنین مشتریان در صورت انتخاب رنگ‌های مشکی الماسی، سفید الماسی و قرمز الماسی باید نسبت به نسخه اصلی حدود 600 دلار بیشتر هزینه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*