بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile را بشناسید

در این مطلب به معرفی بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile – کال آف دیوتی موبایل پرداخته‌ایم؛ اسلحه‌هایی که با آن‌ها می‌توانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

فصل دوم Call of Duty Mobile که «تسک فورس 141» نام دارد، اخیرا آغاز شده است و برای موفقیت در این فصل، باید اسلحه‌های برتر آن را بشناسید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اگر در جستجوی یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و جذاب هستید، کال آف دیوتی موبایل همان چیزی است که نیاز دارید. این نسخه، همان فرمول نسخه‌های اصلی را گرفته و به شکلی موفقیت آمیز، در گوشی‌های هوشمند پیاده‌سازی کرده است.

اگر از طرفداران این بازی هستید، با آغاز فصل جدید شاید شما هم کنجکاو باشید تا بهترین اسلحه‌های فعلی را بشناسید، این مطلب را می‌توانید یک راهنمای مناسب در نظر بگیرید.

فهرست کامل اسلحه‌های فصل جدید

سطح (Tier)نام اسلحه‌ها
SSKilo 141 M13, CBR4, Holger 26, PPSh-41, Type 25, DL Q33, SVD, PKM, JAK-12
SSKS, ASVAL, PP19 Bizon, DR-H, Fennec, RUS-79U, KN-44, AK117, Locus, QQ9, QXR, LK24, HS0405, AK-47
APeacekeeper MK2, HBRa3, CR-56 AMAX, MX9, SP-R 208, BK57, ASM10, Rytec AMR, HVK-30, Arctic.50, Chopper, KRM-262, Outlaw, Man-O-War
BICR-1, GKS, FR.556, AGR 556, HG 40, MK2, BY15, Kilo Bolt-Action, XPR-50, R9-0, Hades
CM4, Cordite, M4LMG, MSMC, PDW-57, Razorback, M16, Swordfish, Pharo, S36, RPD, Echo
DUL736, M21 EBR, NA-45, Striker, Chicom, HS2126

راهنما: سطح SS، اسلحه‌های «متا» هستند؛ یعنی آن‌هایی که در حال حاضر قوی‌تر و بهتر به حساب می‌آیند و نباید از دستشان دهید. اسلحه‌های سطح S، شاید کمی ضعیف‌تر باشند اما در صورت استفاده‌ی درست، از نظر قدرت در حدواندازه‌ی سطح SS خواهند بود.

به همین منوال، اسلحه‌های سطح‌های C، B، A و D هم در شرایط مختلف و اگر درست استفاده شوند، می‌توانند کارایی بالایی داشته باشد. تصویر اسلحه‌ها را در زیر مشاهده کنید (برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید):

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

در حال حاضر، 67 اسلحه در بازی وجود دارد که به دلخواه، می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به کار بگیرید. ما تعدادی از بهترین سلاح‌های ممکن را انتخاب کرده‌ایم که معمولا بازیکنان سطح بالا از آن‌ها استفاده می‌کنند اما توجه داشته باشید که انتخاب اسلحه، در نهایت امری سلیقه‌ای است و هر کسی با توجه به سطح و سبک بازی خود، ممکن است از یک سلاح، نتیجه‌ی بهتری بگیرد. در هر صورت، گزینه‌های زیر را فراموش نکنید.

10- اسلحه JAK-12

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

بهترین «شات‌گان» بازی که در فصل دوم معرفی شد و این پتانسیل را دارد تا به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شود. این اسلحه‌ی قدرتمند، سرعت شلیک بسیار بالایی دارد و از فاصله‌ی نزدیک، دشمنان را به‌راحتی به قتل می‌رساند.

البته توصیه می‌کنیم که قطعات جانبی (اتچمنت‌ها) مناسبی را برای آن انتخاب کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید. برای کسانی که علاقه‌ی زیادی به مبارزات نزدیک دارند، اسلحه JAK-12 یک گزینه‌ی ایده‌آل است.

9- اسلحه PKM

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

«پی‌کی‌ام» یک «مشین گان» کوچک است که سرعت شلیک بالایی دارد، آسیب زیادی به دشمنان وارد می‌کند و مدیریت ریکویل (لگد اسلحه) آن نسبتا آسان است. یکی از ویژگی خوب اسلحه PKM این است که برای فواصل نزدیک، متوسط و دور جواب می‌دهد.

8- اسلحه SVD

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

«اِس‌وی‌دی» طرفداران و مخالفان زیادی دارد و برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب نیست اما اگر استفاده‌ی کارآمد از آن را یاد بگیرید، می‌توانید به این سلاح اتکا کنید. این اسلحه‌ی تک‌تیراندازِ نیمه‌-خودکار، دقت و ثبات بالایی دارد و دشمنانی که در فواصل دور قرار دارند را با چند تیر از پا در می‌آورد.

اگر دقیق باشید، حتی یک یا دو گلوله هم کافی است تا یک دشمن را به قتل برسانید. برای کسانی که مکرراً در نقشه حرکت می‌کنند و نمی‌خواهند به حریفان نزدیک شوند، اسلحه SVD می‌تواند، موقعیت شما را بهتر کند.

7- اسلحه DL Q33

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

به اعتقاد اکثریت، بهترین اسلحه‌ی تک‌تیرانداز بازی که نهایتِ قدرت را به نمایش می‌گذارد. اگر بالاتنه‌ی دشمن را هدف بگیرید، تنها یک گلوله کافی است تا یک دشمن را از پا درآورید.

اسلحه DL Q33 دقت بسیار بالایی دارد و اگر در استفاده از آن حرفه‌ای شوید، در کمتر از چند ثانیه، شانس به قتل رساندن چند دشمن مختلف را خواهید داشت.

6- اسلحه Type 25

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

«تایپ 25» اگرچه در این فصل «نِرف» (کاهش قدرت و کارایی) شده است اما همچنان یکی از بهترین «اِسالت رایفل‌های» بازی است.

این اسلحه تا پیش از این، یکی از گزینه‌های اصلی اکثر بازیکنان بود و در این فصل، ریکویل، سرعت تعویض خشاب و میزان آسیب رساندن آن به دشمنانِ فواصل دور کمی دست‌خوش تغییر شده است. با وجود این، تایپ 25 باز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

5- اسلحه PPSh-41

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

یک «مسلسل دستی» (اِس‌ام‌جی) خوب برای فواصل نزدیک که هم «دمج» بالایی دارد و هم نواخت تیر سریع. با این اسلحه می‌توانید هدف مورد نظر را در کمتر از چند ثانیه از بین ببرید و او حتی فرصت واکنش نشان دادن نخواهد داشت.

اسلحه PPSh-41 ریکویل چندان پایینی ندارد و کمی زمان نیاز دارید تا به آن عادت کنید اما در فواصل کمتر از 10 متر، با یک نشانه‌گیری نه چندان دقیق نیز می‌توانید مطمئن باشید که تیرهای شما به دشمن برخورد می‌کند.

4- اسلحه Holger 26

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

بهترین «مسلسل سبک» (ال‌ام‌جی) بازی که برای فواصل نزدیک و متوسط مناسب است. در فواصل نزدیک، به راحتی می‌توانید دشمنان را با یک گلوله از بین ببرید.

اسلحه Holger 26 نواخت تیر سریعی دارد و با کمی تمرین، می‌توانید ریکویل آن را تا حد زیادی کنترل کنید. این سلاح برای فواصل دور هم گاهی جواب می‌دهد. البته در نبرد با دشمنانی است که در فواصل دورتر هستند، برای اینکه نتیجه‌ی بهتری بگیرید، توصیه می‌کنیم به صورت «بِرست» (Burst) شلیک نمایید؛ یعنی تنها چند گلوله به سوی دشمن شلیک کنید، لحظه‌ای مکث و سپس این عمل را تکرار کنید.

با این کار، کنترل بهتری روی الگوی شلیک اسلحه دارید و می‌توانید مطمئن باشید تیرهای بیشتری به دشمن برخورد می‌کند.

3- اسلحه CBR4

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

بهترین اِس‌ام‌جی بازی که هر گلوله‌اش، آسیب زیادی به دشمن وارد می‌کند و با توجه به نواخت تیر سریع، کشتن دشمنان در سریع‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر خواهد بود.

اسلحه CBR4 ریکویل مناسبی هم دارد که کنترل کردن آن چندان سخت نیست. این اسلحه در فواصل نزدیک یا نسبتا نزدیک، بهترین عملکرد را دارد.

2- اسلحه M13

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

اسلحه M13 با یک گلوله به سَر، یا سه گلوله به بدن، دشمنان را می‌کشد که از این نظر، می‌توانیم آن را یکی از بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile بدانیم. با اِم13 می‌توانید به سرعت چند دشمن مختلف را هدشات کنید و نواخت تیر سریعی که دارد را باید برگ برنده‌ی آن بدانیم.

کنترل ریکویل این اسلحه هم تقریبا آسان است و برای فواصل نزدیک یا نسبتا دور، می‌توانید روی این سلاح حساب ویژه‌ای باز کنید.

1- اسلحه Kilo 141

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile

برای کسانی که نمی‌خواهند چندان به دشمنان نزدیک شوند و در عین حال، آن‌قدرها هم دور نباشند، سخت است که اسلحه‌ای بهتر از Kilo 141 پیدا کنید. این اسلحه برای فصل دوم حتی بهبود هم داشته است و در هنگام شلیک، ثبات غیرمنتظره‌ای دارد. هر بازیکنی که این اسلحه را در دست داشته باشد، بیش از گذشته خطرناک می‌شود و می‌توانیم او را یک ماشین آدمکشی بدانیم.

با بهبود ریکویل این اسلحه، کنترل آن حتی از قبل هم آسان‌تر است و هرجا که با این سلاح روبرو شدید، سریعا هرچه که در دست دارید را کنار گذاشته و آن را بردارید.

یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که با همه‌ی اسلحه‌های فوق‌الذکر تمرین کنید و ببینید با کدام یک نتیجه‌ی بهتری می‌گیرید. بازیکنانی بوده‌اند که از اسلحه‌های سطح پایین‌تر، نتایج بهتری گرفته‌اند. در پایان این تصمیم با شما است که سلاح محبوب خود را پیدا کرده و به میدان جنگ قدم بگذارید.

بهترین اسلحه‌ های فصل دوم Call of Duty Mobile از نظر شما کدام‌ها هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.