آیفون 14 پرو اپل

این شما و این آیفون 14 پرو اپل؛ نخستین ویدیو و تصاویر مفهومی منتشر شد

از مدتی پیش شایعات مربوط به آیفون 14 پرو اپل – iPhone 14 Pro آغاز شده و امروز اولین تصاویر مفهومی از پرچمدار آینده این شرکت منتشر شده است.

سری آیفون 14 پرو ممکن است بزرگترین بازطراحی در تاریخ آیفون‌های مجهز به قابلیت Face ID باشد و حالا اولین تصاویر مفهومی و نخستین ویدیو از آیفون 14 پرو اپل منتشر شده است. تصاویری که توسط گرافیستی به نام پرویز خان برای LetsGoDigital تهیه شده است و تقریبا همه تغییرات شایعه شده اپل آیفون 14 مانند بریدگی دوگانه نمایشگر را به تصویر می‌کشد.

تصاویر مفهومی آیفون 14 پرو اپل

تصاویر مفهومی منتشر شده، ماژول بزرگ و برآمده دوربین آیفون 14 را نیز نشان می‌دهد که به شایعه استفاده از سنسور اصلی بزرگتر و 48 مگاپیکسلی در سری جدید پرچمداران اپل اشاره دارد. این اولین بار است که اپل از دوربینی با چنین وضوح تصویری استفاده می‌کند و احتمالا قرار است دو مدل پرو با این دوربین قادر به ضبط ویدیو‌های 8K باشند.

گرچه گوشی‌های اندرویدی از مدت‌ها پیش از دوربین‌هایی بسیار قدرتمندتر از لنزهای 12 مگاپیکسلی آیفون استفاده می‌کنند و ضبط ویدیوی 8K نیز مدتی پیش به دنیای اندروید آمده است، روش کار اپل کمی متفاوت است. کوپرتینویی‌ها معتقدند باید اجازه داد تا یک فناوری جدید به خوبی جا بیفتد و از مرحله آزمون خطا بگذرد.

به علاوه صبر اپل سبب می‌شود تا فناوری‌های جدید را زمانی استفاده کند که اندکی ارزان‌تر شده‌اند، آن‌گاه آن‌ را به بهترین شکل ممکن جلا داده و ارائه می‌دهد. در هر حال شما می‌توانید تصاویر مفهومی آیفون 14 پرو را ببینید و انتظار می‌رود که این تصاویر تا حد زیادی دقیق باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*