گوشی ردمی 10A

ردمی 10A ، مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی معرفی شد + قیمت و مشخصات

شیائومی امروز از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. گوشی ردمی 10A، ارزان‌ترین و به صرفه ترین گوشی امسال این شرکت است و از مشخصات فنی قابل قبولی بهره می‌برد.

نسل جدید به صرفه ترین گوشی شیائومی معرفی شد. ردمی 10A، یک گوشی اقتصادی با سخت‌افزاری مناسب، حسگر اثر انگشت و طراحی چشم‌نواز است که به زودی وارد بازار می‌شود. این گوشی اقتصادی از ویژگی‌های مهم دیگری مانند نمایشگر 6.53 اینچی، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 110 دلار بهره می‌برد. این گوشی شیائومی در این رده قیمتی رقبایی دارد اما با توجه به مشخصات و ویژگی‌های ردمی 10A، احتمالا این گوشی بتواند از رقبایش عملکرد بهتری داشته باشد.

مشخصات فنی، ویژگی‌ها و قیمت نسخه‌های مختلف گوشی ردمی 10A شیائومی

ردمی 10 ای

جدیدترین گوشی ردمی در زمینه طراحی عملکرد مناسبی دارد. با این که طراحی ردمی 10 ای در این بخش ضعف‌هایی دارید اما حداقل شاهد یک طراحی کسل‌کننده نیستیم. ماژول دوربین درون یک مربع بزرگ سیاه‌رنگ قرار گرفته است. در گوشه این مربع، شاهد حسگر اثر انگشت هستیم که دیدنش در یک گوشی اقتصادی، باعث خوشحالی است. همان طور که انتظار دارید، خبری از طراحی موسوم به حفره‌ای در نمایشگر نیست و دوربین سلفی، با استفاده از طراحی قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است. حاشیه‌های بالایی و کناری گوشی باریک به نظر می‌رسند اما حاشیه پایینی، بیش از حد بزرگ است.

گوشی ردمی 10 ای

وزن گوشی ردمی 10A شیائومی 194 گرم و ضخامتش 9 میلی متر است. این گوشی اقتصادی ردمی به تراشه هلیو جی 25 مدیاتک مجهز شده که عملکرد مناسبی در گوشی‌های اقتصادی و پایین‌رده دارد. Redmi 10A در سه نسخه روانه بازار خواهد شد. نسخه پایه به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، دیگر نسخه به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و بهترین نسخه به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هر سه نسخه این گوشی از کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

دیگر ویژگی‌ها و قیمت گوشی ردمی 10A

یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی، صفحه نمایش آن است که با توجه به قیمت، مشخصات خوبی دارد. ردمی 10A شیائومی به یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 مجهز شده است. نسبت این نمایشگر 20 در 9 و حداکثر میزان روشنایی‌اش 400 نیت است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز به این گوشی نیرو می‌دهد. مدل ردمی 10 ای از شارژ استاندارد 5 ولت 2 آمپر پشتیبانی می‌کند.

گوشی ارزان شیائومی

دوربین اصلی این گوشی هوشمند شیائومی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، 5مگاپیکسلی است. از جمله دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، اینترنت 4G، بلوتوث نسخه 5.0 و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد. گوشی ردمی 10A شیائومی به نسخه 12.5 رابط کاربری MIUI مجهز شده است.

در گجت نیوز بخوانید: لیست گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو که بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند

نسخه مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی گوشی جدید ردمی 110 دلار قیمت دارد. نسخه 128 گیگابایتی ردمی 10A 125 دلار و نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم 141 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اروزنه ولی بشدت ضعیفه poco m3 pro خیلی‌بهتره