گوشی منعطف ویوو X فولد

اولین ویدیوی رسمی از گوشی منعطف ویوو X فولد و تبلت ویوو پد منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی منعطف ویوو X فولد ، کمپانی چینی سرگرم تبلیغات برای آن است. در این ویدیوی رسمی، طراحی دستگاه منعطف و تبلت Vivo را ورانداز کنید.

کمپانی ویوو با انتشار این تیزر تبلیغاتی، محصولات جدید خود را به نمایش در آورد. 30 ثانیه نخست ویدیو، گوشی منعطف ویوو X فولد را نشان می‌دهد. 10 ثانیه پایانی نیز به تبلت ویوو پد اختصاص دارد.

قرار است vivo X Fold در تاریخ 22 فروردین معرفی شود؛ اما حالا تا حدی با طراحی آن از زوایای مختلف آشنا شده‌ایم. یکی از چیزهایی که در این ویدیو جلب توجه می‌کند، دوربین چهارگانه گوشی و درج نام برند Zeiss روی آن است. از دیگر موارد قابل مشاهده، باید به پنل عقب چرمی و صفحه نمایش تاشو اشاره کنیم.

اما در مراسم رونمایی، vivo Pad هم این گوشی منعطف را همراهی خواهد کرد؛ یک تبلت بسیار باریک با دوربین دوگانه در پنل عقب و چهار اسپیکر که به نظر می‌رسد با OriginOS Ocean کار کند.

علاوه بر این‌ها، باید منتظر رونمایی از ویوو X نوت هم باشیم. این گوشی پرچمدار با مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش 7 اینچی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، رم 12 گیگ و حافظه داخلی 512 گیگ توصیف شده است. البته چندان به ملاقات با این دستگاه‌ها امیدوار نباشید؛ چون بعید است در خارج از چین عرضه شوند.