مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

با بهترین مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ‎‎ آشنا شوید

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ با امکانات پیشرفته خود می‌توانند به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ دهند. در ادامه شما را با بهترین مانیتورهای این سری آشنا خواهیم کرد.

مانیتورهای گیمینگ امروزه با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته خود می‌توانند به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ داده و هیجان و لذت بازی‌ها را دوچندان کنند. مانیتورهای سری اودیسه به عنوان نسل جدید نمایشگرهای گیمینگ سامسونگ محسوب می‌شوند که می‌توانند تجربه‌ای بدون نقص از تصاویر و حرکات را به گیمرها ارائه دهند.

این شرکت کره‌ای این سری از مانیتورهای گیمینگ خود را در مدل‌های متنوع طراحی و به بازار عرضه کرده است. این مانیتورها می‌توانند ترکیبی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازی نظیر نرخ بالای تازه‌سازی تصویر و کاهش زمان واکنش‌ (response times) را ارائه دهند تا کاربران بتوانند از بازی‌های ویدیویی حداکثر لذت را ببرند.

بهترین مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

مانیتور Neo G9

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

مانیتور Neo G9 به عنوان یکی از بهترین مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ محسوب می‌شود. شرکت سامسونگ در تابستان ۲۰۲۱ از جدیدترین مدل از سری مانیتورهای گیمینگ خود یعنی مانیتور 49 اینچی Neo G9 پرده برداشت و آن را بلافاصله به بازار عرضه کرد.

Neo G9 به عنوان نخستین مانیتور خمیده با پنل Quantum Mini LED سامسونگ به فناوری مشابه تلویزیون های جدید سامسونگ یعنی ماتریس کوانتوم مجهز شده است. این مانیتور با ویژگی‌های برجسته خود نظیر وضوح تصویر DQHD (5120 در 1440)، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای (GTG) و نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز عملکردی فوق‌العاده را برای گیمرها به همراه دارد.

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

انحنای مانیتور Neo G9 به شعاع 1000R افزایش پیدا کرده است؛ این میزان از خمیدگی به میدان دید و سطح کروی چشم انسان نزدیک بوده و به همین دلیل می‌تواند دید کاربران را به شکل کامل پوشش داده و سطح جدیدی از تصویر فراگیر را برای کاربران فراهم سازد. همچنین این مانیتور از فناوری HDR 2000 و نسبت کنتراست استاتیک 1,000,000:1 نیز بهره می‌برد.

شرکت سامسونگ قبل از معرفی Neo G9 مدل G9 را نیز با ابعاد 49 اینچ به بازار عرضه کرده بود که هر دوی آنها به فناوری Infinity Core Lighting مجهز شده که یک طراحی نوآورانه و آینده‌گرایانه محسوب می‌شود. این فناوری باعث می‌شود تا رنگ بدنه پشتی مانیتور به شکل خودکار رنگی متناسب با صفحه‌نمایش را نشان دهد؛ برای مثال هنگامی که گمیرها در آب‌های عمیق یا در دل جنگلی تاریک بروند، نور پشت نمایشگر نیز با محیط بازی هماهنگ شده و سعی می‌کند حسی واقع‌گرایانه را برای گیمرها به وجود آورد.

مانیتور G7

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2020 برای اولین بار از مانیتورهای گیمینگ سری اودیسه G7 سامسونگ به عنوان نخستین مانیتور گیمینگ جهان با انحنای 1000R پرده برداشت. طراحی خمیده این مانیتور باعث می‌شود تا گیمرها بعد از چندین ساعت بازی پیاپی با مشکل خستگی چشم مواجه نشوند همچنین این مانیتور با طراحی و عملکرد مناسب در ارائه تجربه بصری راحت توانست از موسسه بین‌المللی و معتبر TUV Rheinland گواهی‌ اولین نمایشگر خمیده با انحنای 1000R و گواهی راحتی چشم یا Eye Comfort را اخذ کند.

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

از سایر ویژگی‌های این نمایشگر سامسونگ می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، زمان واکنش فوق سریع یک میلی‌ثانیه‌ای، نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن WQHD (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) اشاره کرد. همچنین این نمایشگر با پنل QLED می‌تواند طیف گسترده و کاملی از رنگ‌ها را ارائه دهد و باعث شود گیمرها از بازی‌های ویدیویی نهایت لذت را ببرند. همچنین قابلیت HDR600 می‌تواند تمام جزئیات بازی حتی در تاریک‌ترین و روشن‌ترین تصاویر را نیز به خوبی نمایش دهد. سامسونگ مانیتورهای سری اودیسه G7 را در دو مدل 27 و 32 اینچی به بازار عرضه می‌کند.

مانیتور G5

مانیتور‌های گیمینگ سری اودیسه سامسونگ

اودیسه G5 به عنوان یکی از مدل‌های اقتصادی سری مانیتورهای گیمینگ اودیسه محسوب می‌شود. این مانیتور از مواردی چون پشتیبانی از قابلیت HDR، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتز، وضوح تصویر WQHD و پنل خمیده بهره می‌برد. سامسونگ این مانیتور را با قاب‌های کم حاشیه در 3 ضلع بدنه و پایه انعطاف‌پذیر طراحی کرده تا گیمرها بتوانند روی اتفاقات و وقایع بازی تمرکز و کنترل بیشتری داشته باشند.

مانیتور G5 از قابلیت AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند تا در پردازش و اجرای بازی‌ها عملکرد کم‌نقص و بدون لرزشی را داشته باشد. ضمن این که این مانیتور به حالت محافظ چشم Eye Saver Mode و ویژگی تصویر بدون لرزش (Flicker Free) مجهز شده تا گیمرها پس از چندین ساعت بازی پیاپی با خستگی چشم مواجه نشوند. سامسونگ مانیتورهای اودیسه G5 را در ابعاد 27 و 32 اینچی به بازار عرضه می‌کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*