قیمت ساینا SR

قیمت ساینا SR اعلام شد؛ مشخصات و تصاویر ساینا فیس لیفت

قیمت ساینا SR توسط سازمان امور مالیاتی کشور اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات ساینا فیس لیفت آشنا خواهیم شد.

سازمان امور مالیاتی کشور به تازگی لیست قیمت ماخذ خودروها برای دریافت مالیات نقل و انتقال را منتشر کرد که طبق آن قیمت ساینا SR سایپا نیز مشخص شد. مشخص شدن قیمت ساینا SR نشان می‌دهد سایپا قصد دارد فیس لیفت ساینا را در سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند.

قیمت ساینا SR مشخص شد

قیمت ساینا SR

بر اساس لیستی که توسط سازمان امور مالیاتی کشور منتشر شده، سایپا قیمت ساینا SR در کارخانه را ۱۵۲ میلیون تومان اعلام کرده است. البته این بهای کارخانه‌ای بوده و هنوز هزینه‌هایی چون شماره‌گذاری، بیمه و مالیات بر ارزش افزوده روی آن اعمال نشده است. از این رو احتمالا قیمت ساینا SR سایپا پس از اعمال هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات و بیمه به حدود ۱۷۴ تا ۱۷۶ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت ساینا SR

گفتنی است طبق این لیست شرکت سایپا قیمت کارخانه‌ای ساینا اس را ۱۴۷ میلیون تومان اعلام کرده که نشان می‌دهد ساینا SR حدود 5 میلیون تومان از مدل اس گران‌تر خواهد بود. همچنین این اختلاف قیمتی به دلیل تفاوت رنگ سقف با بدنه و اضافه شدن رینگ آلومینیومی است.

مشخصات ساینا SR

قیمت ساینا SR

ساینا SR از لحاظ فنی با ساینا S تفاوتی نداشته و فقط از لحاظ ظاهری با دو رنگ بدنه و ترکیبی شبیه کوییک R روانه بازار خواهد شد. همچنین سایپا به جای رینگ فولادی برای این خودرو رینگ آلومینیومی را در نظر گرفته است و همانند کوییک R از تزئینات دکوراتیو متفاوتی نسبت به مدل S بهره می‌برد. گفتنی است پسوند SR این محصول مخفف رنگین کمان (Rainbow) است.

قیمت ساینا SR

شرکت سایپا ساینا فیس لیفت را در سه تیپ S ،SR و G به بازار عرضه خواهد کرد. این خودروساز برای تیپ‌های S و SR موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این موتور دارای استاندارد یورو 5 بوده و یک گیربکس 5 سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت تولیدی از آن به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

قیمت ساینا SR

از امکانات تیپ پایه ساینا فیس لیفت می‌توان به دریچه گاز برقی، ترمز ABS، EBD و BAS، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، سامانه BCM، سنسور پارک عقب، سیستم صوتی MP3 و USB، تهویه الکتریکی، چراغ روشنایی روز و دو ایربگ اشاره کرد. علاوه بر این، تیپ G ساینا از امکانات بیشتری چون دوربین عقب، بلوتوث، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و نمایشگر لمسی بهره می‌برد.