باتری پوکو X4 پرو

بررسی عمر باتری پوکو X4 پرو + مقایسه با پوکو X3 Pro و سایر رقبا

عملکرد باتری پوکو X4 پرو مشخص شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد باتری پوکو ایکس 4 پرو نسبت به باتری پوکو X3 Pro و سایر رقبا عملکرد بهتری دارد.

بررسی‌های انجام شده روی باتری پوکو X4 پرو نشان می‌دهد عملکرد باتری این گوشی از پوکو X3 Pro بهتر است. هرچند باتری پوکو ایکس 4 پرو نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر شده، اما اکنون از شارژر بهتری بهره می‌برد و نسبت به باتری‌های نسل قبلی شیائومی در سطح بهتری قرار دارد.

نگاهی به عمکرد باتری پوکو X4 پرو

پوکو X4 پرو

شیائومی برای گوشی پوکو ایکس 4 پرو یک باتری کوچک‌تری نسبت به قبل را در نظر گرفت، اما کوچک‌تر شدن باتری باعث کاهش عملکرد آن نسبت به پوکو ایکس 3 پرو نشده و اکنون بررسی‌ها نشان می‌دهد باتری این گوشی از نسل قبلی گوشی های شیائومی نیز بهتر عمل می‌کند.

پوکو X4 پرو

کارشناسان Gsmarena دو نسل از پوکو X4 Pro و پوکو X3 Pro را بررسی کردند که نتایج این بررسی‌ها نشان می‌دهد میان عملکرد این دو گوشی اختلاف زیادی به چشم نمی‌آید، اما باید گفت پوکو ایکس 4 پرو در بخش ویدیو حدود 5 ساعت پیشرفت و در بخش وبگردی حدود 3 ساعت پسرفت داشته است.

پوکو X4 پرو

طبق گزارش منتشر شده، این گوشی در بخش مکالمه پیشرفت ۱.۵ ساعتی را تجربه کرده است. گفتنی است با وجود این که ظرفیت باتری پوکو ایکس 4 پرو حدود ۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت از پوکو ایکس 3 پرو کمتر است، اما عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. همچنین نسل جدید شیائومی حدود 7 ساعت امتیاز بیشتری نسبت به نسل قبلی کسب کرده است.

پوکو X4 پرو

یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی میان رده شیائومی برخورداری از شارژ سریع 67 واتی است. با این شارژر می‌توان در نیم ساعت اول پوکو ایکس 4 پرو را حدود 25 درصد بیشتر از نسل قبل شارژ کرد. در واقع باتری این گوشی ظرف مدت 49 دقیقه به شکل کامل شارژ خواهد شد که نسبت به پوکو ایکس 3 پرو حدود 20 دقیقه سریع‌تر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*