مکالمه نامحدود همراه اول

طرح ویژه مکالمه نامحدود همراه اول در ماه رمضان

جزئیات طرح ویژه مکالمه نامحدود همراه اول در ماه رمضان اعلام شد. اپراتور همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای مشترکان خود طرح ویژه مکالمه نامحدود در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان همانند سال گذشته برای تمام مشترکان خود طرح ویژه رمضان را در نظر گرفت. در همین راستا کلیه مشترکان همراه اول از روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ می‌توانند از طرح مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی بهره‌مند شوند.

فعالسازی طرح ویژه مکالمه نامحدود همراه اول

تمام مشترکان این اپراتور با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 43 مربع و فقط با پرداخت 4900 تومان می‌توانند بسته مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی طی بازه 14 فروردین تا 13 اردیبهشت 1401 را فعال کنند.

برای ثبت 5 شماره هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ در واقع مشترکان قادرند هر 5 شماره را در زمان فعالسازی طرح یا به تدریج در بازه اعلام شده وارد کنند. البته پس از وارد کردن 5 شماره دیگر نمی‌توان شماره‌ها را تغییر داد.

همچنین مشترکان نمی‌توانند شماره‌هایی با مشکلاتی چون تخلیه، قطع دو طرفه، تعلیق یا غیر فعال را به لیست وارد کنند. از این رو در صورت وارد کردن چنین شماره‌هایی به مشترک پیام نرمال نبودن خط نشان داده خواهد شد تا شماره فعال دیگری را وارد کنند.

علاوه بر این، اپراتور همراه اول در این طرح ویژه 30 جایزه ۱۰ میلیون تومانی را نیز برای مشترکان مشارکت‌کننده در نظر گرفته است که این جایزه پس از پایان ماه رمضان طی قرعه کشی به برندگان اعطا خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*