والپیپرهای گوشی موتورولا Edge 30

والپیپرهای زیبای گوشی موتورولا Edge 30 را از اینجا دانلود کنید

فهرست مشخصات فنی کم بود، حالا مجموعه والپیپرهای موتورولا Edge 30 هم به بیرون درز کرده؛ آن هم در حالی که هنوز تاریخ معرفی گوشی، به طور رسمی اعلام نشده است.

از وقتی که تجارت موبایل موتورولا تحت مالکیت لنوو در آمد، این برند به روزهای پرفروغ خود بازگشت و گوشی‌هایی طراحی کرد که قابل رقابت با بزرگان بازار بودند. به عنوان مثال می‌توانیم از گوشی موتورولا Edge 30 پرو نام ببریم که اخیرا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شد.

هم‌اکنون موتورولا جزو 5 برند برتر بازار موبایل آمریکا است و هیچ بعید نیست در آینده‌ای نزدیک، به جمع 5 گوشی‌ساز برتر دنیا بپیوندد. موتورولا Edge 30 هم می‌تواند یکی از امیدهای این کمپانی برای رسیدن به چنین هدفی باشد؛ گوشی هوشمندی که از همین حالا به والپیپرهای آن دسترسی داریم.

والپیپرهای گوشی موتورولا Edge 30

مشخصات موتورولا اج 30

یک ماه قبل که موتورولا اج 30 پرو (اج پلاس 2022) وارد بازار شد، می‌دانستیم باید چشم به راه مدل اج 30 هم باشیم. افشاگری‌ها از وجود تراشه اسنپدراگون 778G پلاس در این گوشی میان رده حکایت دارند. از دیگر مشخصات قابل انتظار، باید به صفحه نمایش اولد 6.55 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز، ترکیب حافظه 8+256 گیگابایتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4020 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم.

والپیپرهای موتورولا Edge 30

وب‌سایت XDA به والپیپرهای این گوشی هم دست پیدا کرده است. برای نمونه، چندتا از آن‌ها را با حجم پایین‌تر در اینجا قرار داده‌ایم؛ اما می‌توانید تصاویر کامل را با سایز اصلی از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود والپیپرهای موتورولا Edge 30

این پکیج، بیش از 30 والپیپر موتورولا Edge 30 را در خود جای داده است که قابل استفاده روی سایر گوشی‌های هوشمند هم هستند. البته ظاهرا بسته به اپراتور عرضه کننده در آمریکا، مجموعه والپیپرهای مختلفی برای این گوشی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*