مشکلات گلکسی اس 22 سامسونگ

رایج‌ترین مشکلات گلکسی S22 سامسونگ + راه حل

گوشی گلکسی S22 سامسونگ نیز همانند سایر گوشی‌های هوشمند با باگ‌ها و مشکلات رایجی مواجه می‌شود، در اینجا به نحوه مشکلات احتمالی پرداخته‌ایم.

گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترای سامسونگ از زمان عرضه‌شان با باگ‌ها و مشکلات عملکردی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند. نقد‌های برجسته‌ای در رابطه با مدل‌های جدید گلکسی S22 سامسونگ وجود دارد و با آنکه آن‌ها گوشی‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند اما از همه لحاظ پرفکت و بی‌نقص نیستند. تا کنون شکایات متعددی در مورد مشکلات رایج این گوشی به دست ما رسیده که قصد داریم آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. با آنکه اغلب مشکلات این گوشی مربوط به نرم افزار Android 12 و رابط کاربری One UI است، ما با تعدادی مشکل سخت افزاری از جمله مشکل صفحه نمایش نیز مواجه شدیم.

مشکلات گلکسی اس 22 سامسونگ

گوشی‌های خانواده گلکسی S22 هنوز گوشی‌های جدیدی به حساب می‌آیند و سامسونگ در تلاش است تا مشکلات اولیه آن‌ها را برطرف سازد. اکنون شما می‌توانید با مطالعه‌ی این مطلب در مورد وضعیت فعلی مشکلات گلکسی اس 22، راه‌حل‌هایی برای رفع آن‌ها، یافتن یک سری فیدبک و مواردی که در به‌روزرسانی نرم افزاری بعدی گوشی‌ها وجود خواهد داشت، اطلاعاتی کسب کنید.

  • مشکلات گلکسی S22 سامسونگ
  • بازخوردهای موجود نسبت به گلکسی S22
  • نحوه رفع مشکلات گلکسی اس 22
  • آمادگی برای به‌روزرسانی نرم افزاری
  • در ادامه چه پیش می‌آید؟

مشکلات گلکسی S22 سامسونگ

کاربران گلکسی اس 22، گلگسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ با مشکلات عملکرد و باگ‌های مختلفی مواجه هستند. اما در این میان مشکلات سخت افزاری نیز به چشم می‌خورد. در لیست مشکلات مربوط به این گوشی‌ها مشکلاتی مثل تخلیه‌ی غیرعادی باتری، مشکلات مربوط به Wi-Fi، مشکلات بلوتوث، مسائل مربوط به برنامه‌های پیش فرض و برنامه‌های نصب شده، مشکلات مربوط به بیومتریک (تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت و …)، نقص‌های صفحه نمایش، مسائل مربوط به شارژ، مشکلات تازه سازی صفحه، تاخیر در رابط کاربری، مشکلات صدا و انواع مشکلات دیگر از جمله مسائل نسبتا گسترده GPS.

مشکلات GPS بیشتر بر نسخه اگزینوس گلکسی S22 تاثیر می‌گذارد و مانع از استفاده صحیح کاربران از برنامه‌هایی مثل Google Map که به اتصال جی پی اس متکی هستند، می‌شود. خوشبختانه شرکت سامسونگ به‌روزرسانی گسترده‌ای را برای Galaxy S22، Galaxy S2 پلاس و گلکسی S22 اولترا ارائه خواهد کرد که امیدواریم این مشکلات و سایر مسائل از جمله مشکل عملکرد این گوشی‌ها را برطرف سازد. اما باز هم باید یادآوری کنیم که گوشی‌های خانواده گلکسی اس 22 جدید هستند و احتمالا با ادامه استفاده و خرید این گوشی‌ها، موارد این لیست نیز افزایش خواهد یافت.

بازخوردهای موجود نسبت به گلکسی S22

اگر شما هم یکی از گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا سامسونگ را دارید یا در فکر خرید آن هستید، به فیدبک یا بازخوردهای کاربران در مورد این گوشی‌ها توجه کنید. شما می‌توانید بازخوردهای موجود درباره‌ی عملکرد خانواده گلکسی S22 سامسونگ را در جاهای مختلفی ببینید و مطالعه کنید. برای مشاهده این فیدبک‌ها می‌توانید به سایت‌های XDA-Developers و Galaxy S22 Reddit و Android Reddit مراجعه کنید. برای دسترسی به فیدبک‌های بیشتر در رابطه با عملکرد گلکسی اس ۲۲ به شما توصیه می‌کنیم که به رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و یوتیوب سر بزنید.

آمادگی برای به‌روزرسانی نرم افزاری

کمپانی سامسونگ و شرکای آن بسیاری از مشکلات اولیه را برطرف خواهند کرد، اما به‌روزرسانی‌های نرم افزار اندروید اغلب مشکلاتی به همراه دارند. وقتی گوشی گلکسی اس 22 خود را راه اندازی می‌کنید، احتمال دارد از شما درخواست شود که نسخه جدیدی از Android را دانلود کنید. به‌روزرسانی‌های جدید می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند، بنابراین می‌توانید دستگاه خود را برای انتقال به یک نسخه جدید اندروید آماده کنید.

هیچ راهی برای پیش بینی اینکه نسخه جدید اندروید دقیقا چه تاثیری بر عملکرد گوشی شما خواهد داشت وجود ندارد. برخی از کاربران شاهد افزایش عملکرد خواهند بود، برخی هم با مشکلاتی مواجه خواهند شد. دقیقا به همین دلیل است که باید مدتی را صرف راه اندازی گوشی خود کنید. توصیه می‌کنیم که قبل از نصب نسخه جدید اندروید در گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا خود اقدامات زیر را انجام دهید:

  • از داده‌های خود بکاپ بگیرید.
  • از آخرین تغییرات سیستم عامل مطلع شوید.
  • اطلاعات ورود خود را به یاد داشته باشید.
  • فیدبک‌های موجود در مورد عملکرد را بررسی کنید.
  • فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را پاک سازی کنید.
  • راه حلی را برای مشکلات احتمالی پیدا کنید.
  • آن را با یک متخصص بررسی کنید.
  • بررسی‌های برنامه و به‌روزرسانی‌های نصب شده را چک کنید.

مراحل فوق را دنبال کنید تا بتوانید از مشکلات عمده در رابطه با نصب آخرین نسخه نرم افزاری جلوگیری کنید.

نحوه رفع مشکلات گلکسی اس 22

اگر در گوشی گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس یا گلکسی اس  ۲۲ اولترا خود با مشکلاتی مواجه شدید، احتمال دارد که خودتان بتوانید آن را برطرف کنید. برای این کار کافیست در اینترنت جستجو کرده و راهنمای رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 22 سامسونگ را بیابید و از آن کمک بگیرید. اگر مشکل گوشی خود را در لیست رایج‌ترین مشکلات نیافتید، می‌توانید به Galaxy S22 Reddit مراجعه کرده و رفع مشکلات احتمالی را بررسی کنید.

در ادامه چه پیش می‌آید؟

کمپانی سامسونگ پچ‌های امنیتی ماهانه را به گوشی‌های سری گلکسی اس 22 خود اضافه خواهد کرد و این به‌روزرسانی‌ها اغلب شامل رفع اشکال برای مشکلات طولانی مدت می‌شوند. پشتیبانی نرم افزاری در گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا سال‌ها ادامه خواهد داشت، در حال حاضر سامسونگ چهار تا پنج سال از دستگاه‌های پرچمدار خود پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر گوگل مشغول کار و توسعه‌ی به‌روزرسانی اندروید 13 است، اما نمی‌توان انتظار داشت که گوشی های گلکسی این نرم افزار یا نسخه بتا را تا اواخر سال جاری دریافت کنند.