اتمام پشتیبانی از گوشی های گلکسی S9

سامسونگ پایان پشتیبانی از گوشی های سری گلکسی S9 را اعلام کرد

کمپانی سامسونگ به پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های سری گلکسی S9 پایان داد. سال آینده نیز نوبت به گوشی‌های سری گلکسی S10 خواهد رسید!

شرکت سامسونگ صفحه مربوط به پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌هایش را با یک خبر بد برای تمام صاحبان گوشی های سری گلکسی S9 بروزرسانی کرد. آنطور که صفحه مربوطه نشان می‌دهد، این کمپانی رسماً به پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس پایان داده است!

گوشی‌های سری اس ۹ در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند و حالا بعد از گذشته ۴ سال از عرضه این محصولات، سامسونگ چتر پشتیبانی خودش را از روی سر آن‌ها برداشته است. سال گذشته غول کره‌ای انتشار بروزرسانی برای این دو گوشی را به انتشار فصلی نزول داده بود تا سرانجام نوبت به اتمام پشتیبانی از آن‌ها رسید؛ هرچند هنوز هم این احتمال وجود دارد که اگر مشکل نرم افزاری خاصی برای این گوشی‌ها رخ دهد، سامسونگ آپدیت جدیدی را برای آن‌ها منتشر کند.

آخرین نسخه‌ی بزرگ اندروید که برای گوشی‌های خانواده S9 سامسونگ منتشر شد، اندروید ۱۰ بود. سامسونگ از آن به بعد انتشار آپدیت‌های فصلی را برای این گوشی را آغاز کرد. جالب اینجاست که گوشی گلکسی نوت ۹ (که همزمان با سری اس ۹ عرضه شده بود) همچنان می‌تواند آپدیت‌های فصلی سامسونگ را دریافت کند.

بعد از گلکسی S9 نوبت به پایان پشتیبانی از گلکسی S10 می‌رسد

سامسونگ همچنین قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی S10 که سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند را هم به فهرست آپدیت‌های فصلی خود اضافه کند. این یعنی گوشی‌های این خانواده هر سه ماه یک بروزرسانی نرم افزاری را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی اس 10 چه زمانی می‌آید؛ منتظر بروزرسانی One UI 4.0 برای خانواده S10 باشیم؟

این گوشی‌ها ماه مارس آخرین بروزرسانی خود را دریافت کرده‌اند و احتمالاً تا سال آینده همچنان زیر چتر حمایتی سامسونگ قرار داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*