سری گلکسی اس 10

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی اس 10 چه زمانی می‌آید؛ منتظر بروزرسانی One UI 4.0 برای خانواده S10 باشیم؟

آپدیت One UI 4.0 برای سری گلکسی اس 21 منتشر شده است و مدل‌های دیگر هم در صف بروزرسانی قرار دارند. اما گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ چه موقع آپدیت اندروید 12 را دریافت خواهند کرد؟

انتظار می‌رود در زمستان پیش‌رو (ماه ژانویه) گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 شامل مدل‌های معمولی، پلاس، 5G و e آپدیت One UI 4.0 را دریافت کنند. خود سامسونگ هم آغاز بروزرسانی در ماه ژانویه را تایید کرده است؛ هر چند که لزوما تمام مناطق، از این برنامه زمانی پیروی نخواهند کرد.

One UI 4.0

بنابراین در برخی بازارها، کاربران خانواده گلکسی اس 10 با کمی تاخیر به آپدیت اندروید 12 دسترسی پیدا می‌کنند. البته این در حالی است که Oculus از بروزرسانی نرم افزاری این گوشی‌ها در دسامبر (آذر ماه) خبر داده؛ اما بهتر است همان گفته‌ی سامسونگ را ملاک قرار دهیم.

همچنین به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای قصد دارد این گوشی‌ها را همزمان با سایر پرچمداران سابق؛ یعنی گلکسی نوت 10، گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 آپدیت کند. سامسونگ با عملی کردن چنین برنامه‌ای، می‌تواند نشان دهد که اهمیت یکسانی برای پرچمداران قدیمی‌تر و جدیدتر خود قائل است.

البته Oculus تایید کرده که با انتشار آپدیت اندروید 12، گوشی‌های سری گلکسی S10 دیگر از Gear VR پشتیبانی نخواهند کرد. پس اگر یکی از کاربران این پلتفرم هستید، برای بروزرسانی عجله‌ای نداشته باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*