پرچمدار جدید موتورولا

پرچمدار جدید موتورولا، تجربه عکاسی باور نکردنی را به صاحب خود ارائه می‌کند

پرچمدار جدید موتورولا با مشخصات فنی قدرتمند و دوربین بسیار با کیفیت به رقیب سرسختی برای سری گلکسی اس و آیفون‌ها تبدیل خواهد شد.

شاید موتورولا پرفروش‌ترین سازنده تلفن همراه نباشد (البته هنوز!) اما هنگامی که به بحث مارکتینگ، تبلیغات و بهبود محصولات پرچمدار یا میان‌رده‌هایش با قیمت‌های وسوسه‌کننده می‌رسیم متوجه می‌شویم که شکست دادن این کمپانی رفته رفته سخت‌تر می‌شود.

در حالی که حدود چندماه تا معرفی رسمی سری گلکسی اس 22 فاصله داریم و آیفون 14 را در سال بعدی خواهیم دید اما پرچمداران آتی موتورولا از همین حالا در کانون توجهات قرار گرفته‌اند و این زنگ خطری برای سامسونگ و اپل خواهد بود.

یکی از این پرچمداران جدید موتورولا که تبلیغات آن در شبکه‌های اجتماعی به وفور مشاهده می‌شود مجهز به چیپست اسنپدراگون +888 شده و روی «تجربه عکاسی فوق‌العاده» آن تاکید زیادی می‌شود.

این دیوایس در کشورهای صربستان، رومانی، هلند و دیگر کشورهایی که احتمالا این گوشی در آن عرضه خواهد شد هنوز نام‌گذاری نشده اما برای حدس زدن نامش کار سختی پیش رو نداریم و احتمالا با همان موتو جی 200 – Moto G200 به عنوان پرچمدار جدید موتورولا روبرو خواهیم شد.

پرچمدار جدید موتورولا

اوایل گفته می‌شد نسخه استاندارد چیپست اسنپدراگون 888 با قابلیت 5G روی این گوشی نصب خواهد شد تا شایعات مربوط به قرارگیری اسنپدراگون +888 منتفی شود. حتی با این چیپست هم جی 200 نسبت به موتو جی 100 – Moto G100 با اسنپدراگون 870 و موتورولا اج پلاس – + Motorola Edge با اسنپدراگون 865 برتری خواهد داشت.

احتمال دارد موتورولا اج 30 – Motorola Edge 30 در کنار جی 200 دیگر پرچمدار جدید موتورولا باشد. در تبلیغات این گوشی به پردازش‌های سریع و سطح بالایی اشاره شده که احتمالا مربوط به اسنپدراگون 898 یا حتی چیپستی از کوالکام باشد که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

طبق شایعات هر دو پرچمدار جدید موتورولا در مراسم ماه دسامبر این کمپانی حضور خواهند داشت ولی با توجه به تبلیغات گسترده در فضای مجازی، تعجبی ندارد اگر پرده‌برداری از آن‌ها زودتر از مراسم موتورولا انجام شود.

«تجربه عکاسی باورنکردنی» به لطف سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی ممکن خواهد شد ولی دوربین‌های دیگر دیوایس که از سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند، چندان چنگی به دل نمی‌زنند و بیشتر روی سنسور دوربین اصلی جی 200 تمرکز شده است.

قیمت پرچمداران جدید موتورولا احتمالا جایی میان «بهترین گوشی‌های اقتصادی 5G» و پرچمداران گران‌قیمتی مانند آیفون 13 پرو مکس و گلکسی اس 22 اولترا قرار خواهد گرفت تا کاربران برای خرید آن‌ها کار سختی نداشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*