باتری سامسونگ گلکسی A53

باتری سامسونگ گلکسی A53 نسبت به گلکسی A52 ارتقا قابل توجهی خواهد داشت

باتری سامسونگ گلکسی A53 در مقایسه با نسل پیشین خود دستخوش ارتقا شده تا دلبری‌های این میان رده محبوب بیش از پیش افزایش یابد.

گوشی‌های خانواده A5x برای سامسونگ بسیار مهم هستند و از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده این کمپانی محسوب می‌شوند. گلگسی A53 هفتمین گوشی از این خانواده پرطرفدار است که به زودی به عنوان جانشین A52 و A52s وارد بازار می‌شود.

گوشی جدید قرار است دستخوش ارتقاهای متعددی شود که بدون شک ارتقا باتری یکی از دلچسب‌ترین آن‌هاست. به گزارش GalaxyClub باتری سامسونگ گلکسی A53 مدل EB-BA536ABY است که 5 هزار میلی‌آمپر دارد. ظرفیت این باتری در مقایسه با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی A52 افزایش 10 درصدی داشته است.

سامسونگ پیشتر نیز میان‌رده‌های خود نظیر گوشی‌های سری M را با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار کرده است. با این حال نخستین بار است که خانواده A5x با چنین ظرفیت باتری راهی بازار می‌شوند که خبری خوب محسوب می‌شود.

ظرفیت باتری بالاتر در کنار چیپست جدید که مصرف بهینه‌تری دارد سبب می‌شود دوام باتری A53 در مقایسه با نسل پیش خود بهبود داشته باشد که البته با عرضه گوشی و بررسی آن می‌توان با اطمینان این موضوع را تایید کرد.

البته همچنان مشخص نیست سامسونگ کدام چیپست را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. با این حال برخی شایعات حاکی از آن است که غول کره‌ای مشغول کار روی یک چیپست میان‌رده با پردازشگر گرافیکی AMD است که استفاده یا عدم استفاده از آن در A53 همچنان مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*