شیائومی

آغاز تولید انبوه گوشی شیائومی 12 با طراحی جدید و بی سابقه!

ظاهرا مراحل آماده‌سازی گوشی شیائومی 12 تکمیل و تولید انبوه آن آغاز شده است؛ آن هم با طراحی خاصی که در بازار موبایل، تازگی دارد.

گوشی‌های هوشمند امروزی، ظاهر خسته‌کننده‌ای دارند؛ اما شیائومی امیدوار است پرچمدار جدیدش این‌چنین نباشد. به گفته‌ی منابع مطلع، گوشی شیائومی 12 که در مسیر تولید انبوه قرار دارد، با طراحی بی‌نظیری از راه خواهد رسید.

شیائومی به ویژه برای ماژول دوربین عقب، طراحی ویژه‌ای در سر دارد؛ هر چند که شاید دست کمپانی برای طراحی پنل جلو آن‌چنان باز نباشد. انتظار می‌رود نمایشگری با لبه‌های خمیده و دوربین سلفی punch-hole در آن وجود داشته باشد. به هر حال باید منتظر باشیم و ببینیم کار طراحان شیائومی، تا چه حد ما را شگفت‌زده خواهد کرد.

گوشی شیائومی 12

تصاویر لو رفته گوشی شیائومی 12

اما از مشخصات احتمالی شیائومی 12 باید به صفحه نمایش آمولد با نرخ نوسازی بالا، تراشه پرچمدار کوالکام، شارژ سریع 120 وات و دوربین سه‌گانه با یک سنسور 50 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

علاوه بر این مدل رده بالا، شیائومی قصد رونمایی از یک گوشی میان رده جدید را هم با اسنپدراگون 870 دارد؛ تراشه‌ای که ورژن اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 865 است. پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای از دیگر ویژگی‌های منتسب به این گوشی بینام محسوب می‌شوند.

ناگفته نماند که بر اساس گزارش اخیر موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در حال نزدیک شدن به آمار قبل از همه‌گیری کرونا است. در آخرین دوره سه ماهه، حدود 342 میلیون واحد گوشی هوشمند در جهان عرضه شد که سهم شیائومی، 44.4 میلیون دستگاه بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*