پویش ختم سوره «یس»

همراه اول پویش ختم سوره «یس» را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد آغاز کرد

پویش ختم سوره «یس» آغاز شد. اپراتور همراه اول این پویش خیرخواهانه را با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در نظر گرفته است.

اپراتور همراه اول همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پویش خیرخواهانه ختم سویه «یس» را آغاز کرده تا تمام مشترکان تلفن همراه بتوانند در این پویش شرکت کرده و هدف اصلی آن یعنی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به خصوص بانوان سرپرست خانوار را محقق سازند.

جزئیات پویش ختم سوره «یس» 

تمام مشترکان تلفن همراه می‌توانند به شکل رایگان با تماس با شماره 9998 در پوش ختم سوره یس شرکت کنند. طبق اعلام اپراتور همراه اول، این طرح در راستای مسئولیت اجتماعی به اجرا آمده و متناسب با تعداد ختم سوره «یس» منابع مالی مورد نیاز برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به خصوص بانوان سرپرست خانواده را تامین خواهد کرد.

گفتنی است اپراتور همراه اول برای تشویق مشترکان برای مشارکت در این پویش طرح قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را نیز در نظر گرفته است که در پایان ماه مبارک رمضان از بین شرکت‌کنندگان این پویش برندگان به شکل قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. اپراتور همراه اول از تمام مشترکان تلفن همراه می‌خواهد با دعوت از اقوام، دوستان و آشنایان خود شرایط آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرده و در ثواب رهایی آنان از بند شریک شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*