باتری وان پلاس نورد 2

گوشی خطرناک وان پلاس اینبار حین مکالمه در دستان صاحبش منفجر شد!

هر چند وقت یک بار اخبار مربوط به منفجر شدن گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود و حالا نوبت به اخبار انفجار یکی از گوشی های وان پلاس رسیده تا کاربران را نگران کند.

در ماه جولای سال گذشته میلادی، شرکت وان پلاس از گوشی میان‌رده وان پلاس نورد 2 رونمایی کرد. وان پلاس نورد جزو سری گوشی‌های خوش‌نام OnePlus است که نسخه اول آن، جزو بهترین گوشی‌های میان‌رده در چند سال اخیر بود. با این حال در ماه‌های اخیر، چندین گزارش از انفجار گوشی وان پلاس نورد 2 و به وجود آمدن آسیب‌دیدگی‌هایی مانند سوختگی منتشر شده است.

ماجرای منفجر شدن گوشی وان پلاس نورد 2 در زمان تماس

انفجار گوشی در هر حالتی، یک حادثه ترسناک است اما اگر در حال تماس گرفتن گوشی شما منفجر شود، احتمال آسیب دیدن به شدت افزایش می‌یابد. به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی یکی از کاربران وان پلاس نورد 2 در زمان تماس گرفتن، منفجر شده است.

اولین بار در روز بیست و ششم ماه مارس سال جاری میلادی، کاربری با نام لاکشای ورما با نام کاربری @lakshayvrm، این مورد را گزارش کرد. ظاهرا گوشی وان پلاس نورد 2، در دست برادر این کاربر در زمان برقراری یک تماس منفجر شده است. این حادثه باعث شده تکه‌های فلزی این گوشی هوشمند، به دست و صورت این کاربر بچسبد و به او آسیب بزند.

منفجر شدن وان پلاس نورد 2

در توییتی که حالا پاک شده است، لاکشای اعلام کرده برادرش به یکی از مراکز رسمی وان پلاس در دهلی نو مراجعه کرده تا درباره این حادثه با آن‌ها صحبت کند. مرکز وان پلاس در دهلی نو گوشی نورد 2 این کاربر را تحویل می‌گیرد و به او اعلام می‌کند دو یا سه روز صبر کند. پس از گذشت این مدت، وان پلاس با این کاربر تماس گرفته و اعلام می‌کند نمی‌تواند در رابطه با این موضوع کاری انجام دهد و کاربر باید برای پس گرفتن گوشی منفجر شده‌اش، به مرکز وان پلاس در دهلی نو مراجعه کند.

در توییتی که منتشر شده بود، تصاویر گوشی وان پلاس نورد 2 پس از انفجار نیز وجود داشت. همان طور که در تصاویر مشخص است، این گوشی تقریبا به طور کامل از بین رفته و راهی برای تعمیر یا بازسازی آن وجود ندارد. ظاهرا انفجار در در لبه سمت چپ گوشی اتفاق افتاده است. در گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بود، این نقطه، محل آغاز آتش‌سوزی و انفجار اعلام شده بود.

شکایتی بر علیه وان پلاس ثبت شده است

منفجر شدن وان پلاس نورد 2

آن طور که وب سایت 91mobile گزارش کرده، کاربری که از منفجر شدن گوشی وان پلاس نورد 2 آسیب دیده شکایتی را ثبت کرده تا شرکت وان پلاس را به دادگاه بکشاند. دلیل اصلی شکایت این کاربر، پاسخ نامناسب وان پلاس در رابطه با انفجار OnePlus Nord 2 در زمان تماس بوده است. وان پلاس هنوز این باره اظهار نظری نداشته است.

بیشتر بخوانید: گوشی وان پلاس نورد ۲ بار دیگر منفجر شد

خوب است بدانید این اولین بار نیست که گوشی وان پلاس نورد 2 با مشکل انفجار رو به رو می‌شود. پیش از این هم برخی از کاربران اعلام کرده بودند گوشی آن‌ها منفجر شده است. حالا با توجه به این گزارش‌ها، نگرانی‌هایی برای کاربران گوشی وان پلاس نورد 2 به وجود آمده است.