ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران در فروردین 1401

اگر به دنبال خرید یک پاوربانک ارزان هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران آشنا شوید.

بررسی‌های صورت گرفته از بازار نشان می‌دهد که قیمت انواع پاوربانک در مقایسه با هفته پیش اندکی تغییر پیدا کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران آشنا شوید.

توجه
تمامی قیمت های اعلام شده در این مطلب، در تاریخ 18 فروردین 1401 از میانگین قیمت فروشگاه های آنلاین کشور تهیه شده و ممکن است به مرور زمان تغییر کند

ارزان ترین پاور بانک های ایران

پاوربانک یوسمز power bank PB9 Mini

قیمت: 313 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

پاوربانک یوسمز مدل power bank PB9 Mini با قیمت ۳۱۳ هزار تومان، ارزان قیمت‌ ترین پاوربانک موجود در بازار کشور محسوب می‌شود. این محصول با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و وزن ۱۹۰ گرم دارای یک باتری لیتیوم پلیمری بوده که باعث عمر بیشتر آن و کمتر شدن وزن پاوربانک شده است. ولتاژ ورودی این پاوربانک ۵ ولت و ولتاژ خروجی آن نیز ۵ ولت است.

پاوربانک کانفلون A8

قیمت: 345 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

پاوربانک کانفلون مدل A8 با قیمت ۳۴۵ هزار تومان یکی دیگر از ارزان ترین پاوربانک های بازار ایران به شمار می‌رود. این محصول ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت و بدنه‌ای با پوشش پارچه‌ای دارد که باعث زیبایی آن شده است. شارژ پاوربانک کانفلون A8 با کمک ورودی‌های MicroUSB و Type-C و Lighthing انجام می‌شود و به همین دلیل می‌توانید آن را با انواع شارژرهای در دسترس شارژ کنید.

پاوربانک فلاومی p203

قیمت: 350 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

نمونه دیگری از ارزان ترین پاروبانک های بازار ایران،‌ پاوربانک فلاومی مدل p203 است. این محصول ۱۰۰۰۰ هزار میلی آمپر بر ساعت ظرفیت داشته، بسیار نازک و باریک بوده،‌ دارای صفحه نمایش LED بوده و همچنین می‌تواند به صورت همزمان ۳ دستگاه را با سرعت بالا شارژ کند. این پاوربانک همراه در بازار کشور با قیمت ۳۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود.

پاوربانک راک رز Oasis 10 pro

قیمت: 445 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

پاوربانک راک رز مدل Oasis 10 pro، یکی دیگر از ارزان ترین پاوربانک های موجود در بازار است. این شارژر همراه ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و با یک بار شارژ به دفعات می‌تواند ساعت هوشمند، هدفون بلوتوثی، موبایل، تبلت و سایر گجت‌های شما را شارژ کند. پاوربانک راک رز ۳ درگاه دارد: Micro USB، َUSB-C و USB-A که از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC 3.0) و انتقال شارژ USB (USB-PD) پشتیبانی می‌کند. برای خرید این محصول باید ۴۴۵ هزار تومان هزینه کنید.

پاوربانک دبلیو یو دبلیو Y63

قیمت: 499 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

یکی دیگر از پاوربانک‌ های ارزان قیمت موجود در بازار کشور، دبلیو یو دبلیو مدل Y63 است. پاوربانک دبلیو یو دبلیو مدل Y63 ظرفیتی برابر با ۱۰۰۰۰ هزار میلی آمپر دارد و به همین خاطر به ازای هر بار شارژ صد در صدی، طول عمر بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند. دو کابل USB-C و لایتینگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین می‌توانید با استفاده از این محصول گوشی‌های هوشمند اپل را نیز شارژ کنید. پاوربانک دبلیو یو دبلیو مدل Y63 در بازار کشور ۴۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

پاوربانک شیائومی ردمی

قیمت: 512 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

پاوربانک شیائومی مدل Redmi، نمونه دیگری از ارزان ترین مدل‌های موجود در بازار کشور است. ظرفیت این محصول برابر با ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، می‌تواند تا حد زیادی نیاز شما را برطرف کند. این محصل در بازار کشور ۵۱۲ هزار تومان قیمت خورده است.

پاوربانک لیتو LP20

قیمت: 595 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

یکی دیگر از ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران، پاوربانک لیتو مدل LP20 است. این مدل با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت تولید شده که پاسخگوی نیاز شما در سفر و مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید، خواهد بود. شرکت لیتو این محصول را با وزنی برابر با ۲۲۵ گرم با ۲ خروجی مختلف و امکان شارژ سریع جهت شارژ کردن در اختیار شما قرار می‌دهد که این موضوع نشانگر کارایی بالای این محصول است. اگر قصد خرید این پاوربانک را دارید باید مبلغی برابر با ۵۹۵ هزار تومان را کنار بگذارید.

پاوربانک لیتو LP-29

قیمت: 995 هزار تومان

ارزان قیمت ترین پاوربانک های بازار ایران

آخرین نمونه از پاوربانک‌ های ارزان قیمت موجود در بازار کشور که به شما معرفی می‌کنیم، پاوربانک لیتو مدل LP-29 است. این محصول دارای ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر بوده و دارای یک پورت خروجی USB و یک پورت خروجی Type-c است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دو گوشی را با شدت جریان و ولتاژ 5V-2.4A و 5V-3A شارژ کنید. این محصول در بازار کشور ۹۹۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*