VGV در ایران

شاسی بلندهای خودروساز ناشناخته چینی VGV در ایران مونتاژ می‌شود

خبرها حاکی از آن است که شاسی بلندهای خودروساز ناشناخته چینی VGV به‌زودی در ایران مونتاژ و به بازار عرضه خواهند شد.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که برند چینی ناشناخته VGV برای عرضه شاسی بلندهای خود با شرکای ایرانی مذاکراتی را انجام داده و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاسی بلندهای این خودروساز توسط یکی از خودروسازان بزرگ کشور مونتاژ و روانه بازار خواهند شد.

شاسی بلندهای VGV در راه بازار ایران

VGV

U75 پلاس

شرکت چینی VGV به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سینوتراک که روی تولید خودروهای سواری تمرکز داشته، اکنون قصد دارد طی همکاری با خودروسازان ایرانی شاسی بلندهای خود را به بازار ایران عرضه کند. این برند چینی با وجود این که در حال حاضر سه شاسی بلند U75، U70 و U75 پلاس را در بازار چین عرضه می‌کند، اما هنوز نتوانسته سهم مناسبی از بازار بزرگ چین را به خود اختصاص دهد.

VGV

U75 پلاس

شاسی بلندهای برند چینی VGV به موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و موتور 2 لیتری توربو با قدرت 224 اسب بخار مجهز هستند و از امکانات بسیار متعددی نیز بهره می‌برد. همچنین برند VGV برای محصولات خود قیمت‌های مناسبی را در نظر گرفته و شاسی بلندهای آن بسته به نوع پیشرانه و آپشن‌ها با قیمت حدود ۸۸ هزار تا ۱۵۲ هزار یوان به فروش می‌رسند.

VGV

U75 پلاس

گفتنی است طی سال‌های گذشته شاسی بلندهای مختلفی به بازار ایران راه پیدا کردند و برخی از آنها نیز توانستند سهم زیادی از بازار شاسی بلندها را به خود اختصاص دهند. از این رو احتمال دارد یکی از خودروسازان بزرگ ایرانی طی همکاری با این برند محصولات آن را مونتاژ و به بازار عرضه کند. البته برند VGV جزو شرکت‌های خودروسازی ناشناخته چینی محسوب می‌شود و به همین دلیل احتمال دارد نتواند در رقابت با سایر محصولات چینی حاضر در بازار ایران موفق ظاهر شود.